خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۲۰۴۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت طلا و سکه از دلار پیروی کرد / ریزش یکپارچه قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه از دلار پیروی کرد / ریزش یکپارچه قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز دوباره به پیروی از قیمت دلار در مسیر کاهشی قرار گرفت.  قیمت دلار امروز با افت شدید مواجه بود و وارد کانال 47 هزار تومانی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز با کاهش روبرو شد. این در حالی است که روز گذشته همزمان با رشد نسبی قیمت دلار، قیمت سکه هم افزایشی شده بود. اگرچه قیمت طلای 18 عیار روز گذشته هم کاهشی بود.

با این حال اما امروز با وارد شدن قیمت دلار به کانال پایین‌تر، قیمت طلا و سکه افت دوباره‌ای را تجربه‌کرد به نحوی که قیمت طلای 18 عیار به دو میلیون و 261 هزار تومان رسید و قیمت سکه امامی هم 27 میلیون و 901 هزار تومان شد.

در همین حال قیمت سکه بهار آزادی که روز گذشته تنها قطعه کاهشی بازار بود، با افت دوباره به 24 میلیون و 596 هزار تومان رسید.

نیم‌سکه اکنون با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود و قیمت ربع سکه نیز به 10 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه گرمی هم اکنون در بازار با قیمت 6 میلیون و 100 هزار تومان معامله می‌شود.

امروز مثقال طلا نیز کانال 10 میلیون تومانی را از دست داد و به قیمت 9 میلیون و 816 هزار تومان رسید. انس جهانی طلا هم اکنون 1960 دلار است.

قیمت طلا و سکه امروز 21 خرداد 1402

بازار در فاز انتظار

گفتنی است امروز قیمت دلار بازار آزاد با کاهش جدی نسبت به روز گذشته وارد کانال 48 هزار تومانی شد. در همین حال معامله‌گران بازار این ارز را در کانال 47 هزار تومانی خریداری می‌کنند که نشان از انتظار کاهش بیشتر دلار طی روزهای آینده دارد.

به این ترتیب معامله‌گران بازار طلا و سکه هم به دلیل پیوستگی این بازار با بازار دلار، در انتظار کاهش بیشتر هستند. بر همین اساس حجم معاملات در این بازار به شدت کاهش یافته و انتظار بیشتری برای افت قیمت‌ها می‌رود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.