کد مطلب: ۷۲۶۱۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سردرگمی طلا و سکه

سردرگمی طلا و سکه

در حالی که قیمت دلار امروز با افت مواجه است، بازار طلا و سکه با روندهای ضد و نقیضی روبروست و در حالی که برخی انواع سکه کاهشی هستند، سکه امامی پیشروی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. بر اساس آخرین بررسی‌ها از بازار طلا، از ابتدای امروز سکه امامی روندی صعودی را طی کرده اما بقیه انواع سکه با افت قیمت روبرو بوده‌اند. در این میان قیمت طلا هم افزایش یافته است.

هر گرم طلای 18 عیار که روز گذشته در سطح قیمتی یک میلیون و 520 هزار و 500 تومان بسته شده بود امروز با رشدی اندک مواجه شد و اکنون روی قیمت یک میلیون و 520 هزار و 700 تومان قرار گرفته است.

امروز سکه امامی روی قیمت میلیون و 333 هزار تومان بازگشایی شد. آخرین نرخ روز گذشته این نوع سکه 16 میلیون و 397 هزار تومان بوده است. از ابتدای معاملات امروز، سکه امامی توانسته است روند رو به رشدی را طی کند و اکنون در سطح 16 میلیون و 441 هزار تومان قرار گیرد. حباب سکه امامی در حال حاضر یک میلیون و 533 هزار تومان است.

در حالی که قیمت سکه امامی و طلای 18 عیار مسیر صعودی اما کم‌قدرتی را انتخاب کرده‌اند، سکه بهار آزادی امروز با کاهش قیمت مواجه است. هر سکه بهار آزادی که روز گذشته روی قیمت 15 میلیون و 658 هزار تومان بسته شده بود امروز به قیمت 15 میلیون و 548 هزار تومان کاهش یافته است. حباب سکه بهار آزادی در حال حاضر 702 هزار تومان است.

در همین حال قیمت نیم‌سکه هم که شب گذشته به 8 میلیون و 950 هزار تومان رسیده بود از ابتدای امروز به 8 میلیون و 930 هزار تومان رسیده است. حباب نیم‌سکه امروز یک میلیون و 507 هزار تومان است.

قیمت ربع سکه هم که شب گذشته 5 میلیون و 950 هزار تومان بود امروز به 5 میلیون و 930 هزار تومان رسیده است. حباب سکه اکنون 2 میلیون و 216 هزار تومان است.

سکه گرمی نیز دیروز با قیمت سه میلیون و 360 هزار تومان بسته شده بود اما امروز با کاهش مواجه شده و به قیمت سه میلیون و 350 هزار تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد بازار طلا و سکه با نگاه به وضعیت نوسانی بازار ارز دچار سردرگمی شده‌اند.

خبرهای بیشتر درباره طلا و سکه را اینجا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.