کد مطلب: ۵۰۷۵۱۱

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ادامه دارد / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۰/۲۷

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ادامه دارد / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۰/۲۷

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی در روز جمعه و افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با ادامه افزایش ارزش دلار که بر جذابیت طلا سایه افکند، قیمت این فلز گرانبها در روز جمعه بیش از یک درصد کاهش یافت و دومین هفته متوالی کاهشی را ثبت کرد.

به گزارش فارس هر اونس طلا با ۱۸٫۰۸ دلار کاهش ۱۸۲۸٫۴۵ دلار فروخته شد.

شاخص دلار بیشترین افزایش هفتگی از اکتبر ۲۰۲۰ را ثبت کرده است و این امر طلا را برای مالکان ارزهای دیگر جذاب تر می‌سازد.

تای وانگ، تحلیلگر بازار گفت: «دولت بایدن از افزایش هزینه‌های دولت حمایت خواهد کرد… اما به نظر می‌رسد مقاومت‌های کوتاه مدت ناشی از بهبود ارزش دلار و نگرانی در مورد بالاتر رفتن سود اوراق قرضه باعث تضعیف ارزش طلا شده است.»

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه ۲۷ دی ساعت ۱۹، با ۹۹۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۲،۹۵۴ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز شنبه ۲۷ دی ساعت ۱۹، با ۱،۴۴۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۷،۷۹۴ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۹۷ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۲۶۹ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۹۹۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ریزش ها به آخرین حد مقاوت رسیده با اینکه همبشه خبر از ریزش میدادیم برای سه روز آینده ارزش طلا به ثانیه بالا میره و تا قبل ازسال 1400سکه به مرز 40میلیون به شما درود میفرسته

  • سیروس

    قیمت طلا به ششصد تومان می رسد تا عید
    حالا ببینید

  • ناشناس

    لطفا یکی نظر کارشناسی بده

  • ناشناس

    مقاومت تا 20هزار ولی جهش تا 35هزار منتظروعدەهای توخالی نباشیم همیشە اینطوری بودە سیاست…ازمردم ارزون بگیر کاسە پرکن.بەخودشون گرون بدە خزانە پر کن.

  • اسی

    این روش بکشن پایین جمع کنن دوباره ببرن بالا یک روشی است که دفعه صدم داره عمل میکنن

  • ناشناس

    بهتر مردیم از گرانی پدرمون دراومد

  • بنی اعتماد

    دولت نوسان گیری رو وارد شده

  • بنیامین

    چ فایده فردا ی وسیله دیگه گرون میشه

  • ناشناس

    خدا رو شکر

  • ناشناس

    واقعا مرسی دولتی که با مردمش رو راست نیست چه توقعی از مردمش داره که بهش اعتماد کنن مثال بازار بورس دلار طلا خودرو کدومش رو تونسته کنترل کنه تا مردمش ضرر نکنن