کد مطلب: ۵۲۸۹۰۳

جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۴

جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۴

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف رشد بهای طلای جهانی و با پیروی از کاهش نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۳۹۱ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی با ۰٫۶۱ درصد افزایش به ۱۷۴۲ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۹، با ۲۰۷ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۴,۰۸۹ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۸۴ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۶۰۷ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۹، با ۱۰۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۸،۳۸۲ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۳۸۱ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۲۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۳۹۱ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.