کد مطلب: ۶۱۶۷۳۱

افزایش قیمت طلا / آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۲۴ دی

افزایش قیمت طلا / آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۲۴ دی

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۲۳ دی با ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۲۳ دی با ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان معامله شد.

علی رغم ثبات قیمت اونس جهانی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با افزایش قیمت همراه بودند.

پس از اینکه طی دو روز گذشته، اخبار چندانی از روند مذاکرات به گوش نرسید، ناطمینانی معامله‌‌گران باعث شد که قیمت طلا بار دیگر در مدار صعودی قرار گیرد.

بر اساس گزارش رویترز، در پی انتشار آمار تورم، دلار به پایین‌ترین حد دو ماه اخیر نزول کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزان‌تر ساخت. بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا کاهش یافت و از بالاترین رکورد دو سال گذشته که اوایل هفته به آن صعود کرده بود فاصله بیشتری گرفت و هزینه نگهداری طلا را کمتر کرد.

طلا پناهگاه امن دارایی در برابر تورم بالا شناخته می‌شود اما نسبت به افزایش نرخهای بهره آمریکا بسیار حساس است زیرا هزینه نگهداری این فلز که بازدهی ندارد را افزایش می دهد.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه امامی با حدود ۱۵۰تومان افزایش نسبت به چهارشنبه، به ۳۱۴ هزارتومان رسیده است و ارزش ذاتی آن، ۱۱میلیون و ۹۴۱هزارتومان است.

همچنین حباب نیم سکه و ربع سکه به ترتیب، ۶۶۷هزارتومان و ۶۸۷هزار تومان است.

سکه گرمی نیز در این ساعت از معاملات، ۸۰۷هزارتومان حباب دارد.

بنابراین کمترین حباب برای سکه امامی با ۳۱۴هزارتومان و بیشترین حباب نیز برای سکه یک گرمی با ۸۰۷هزارتومان است که دلیل بالابودن حباب این سکه نیز، افزایش تقاضا برای آن است.

آخرین اخبار بازار طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام به نظر من امسال طلا تا 1500هم صعود داره با احترام

  • ناشناس

    امیدوارم بشه گرمی ۳