کد مطلب: ۷۳۵۹۵۵

قیمت عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا

عرضه تارا و پژو ۲۰۷ امروز در بورس کالا انجام شد. بر اساس گزارش موجود ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک در بورس کالا عرضه شد. از این تعداد ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ آمار عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد.

۱۹ آذر ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو عرضه خواهد شد.

جزئيات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا

هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودرو‌های تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودرو‌های تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه ۱۹ آذر و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است. تاریخ تحویل خودرو‌ها نیز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

50 دستگاه پژو 207 اتوماتیک نقره ای تیتانیوم معامله شد

براساس این گزارش 50 دستگاه پژو 207 اتوماتیک نقره ای تیتانیوم با قیمت پایه 374.5 میلیون تومان عرضه شد.در برابر این عرضه، 72 دستگاه تقاضا شکل گرفت که همان میزان عرضه با لحاظ 15.45 رقابت به قیمت میانگین 432.3 میلیون تومان فروخته شد.

تحویل خودروی مزبور سه ماهه و روز 16 اسفند خواهد بود. کمترین قیمت مچ شده نیز 432 میلیون تومان بود.

قیمت تمام شده پژو 207 اتوماتیک نقره ای تیتانیوم با احتساب 12 درصد مالیات و عوارض قانونی و 4.3 میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، نزدیک 488 میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که متوسط قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار 565 میلیون تومان است.

منبع: بورس کالا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه وضعی درست کردن برا مردم،همش بدو اینور بدو انور،بابا جمع کنید این وضعیت را،مرگ یکبار شیون یکبار،یه نرخ بزنید مردم راحت کنید،اینقدر الک ودولک نکنید،برا گرون انداختن

  • ناشناس

    کاملا به ضرر خریدار و به نفع کارخانه و دولت با 12درصد مالیاته در ضمن حتی اگر موفق به خرید هم نشید پولتون بی دلیل دو روز بلوکه میکنن

  • ناشناس

    ربا

  • ناشناس

    سلام سئوال من این است چرا خودروسازان رضایتمندی مشتریانی که قبلاً در قرعه کشی پیش فروش خودرو برنده شده مهم نیست . اونایی که طی یکسال گذشته خودرویی مثل تارا دستی برنده شده آمد و طلای دست دختر بچه ی خود رو جهت واریز پرداخت اولیه فروخته اند و الان که موعد تحویل رسیده است ایران خودرو بخاطر سود بیشتر خودرو تارا رو از طریق بورس با قیمت …. به فروش می‌رساند و هیچ توجهی به تحویل سر موعد مقرر ندارد و با تاخیر اقدام به تحویل مینماید . این نا عدالتی و تبعیض چرا ایجاد میشود . آیا بهتر نیست به وعده و تعهد خود عمل کنند و مازاد تولید رو به بورس ارجاع دهند . خواهشمندم پاسخ رو از مدیر عامل محترم ایران خودرو دریافت نمایید . با تشکر از زحمات شما.