کد مطلب: ۳۷۹۷۹۷

تازه‌ترین اخبار کدال:

یک شرکت قطعه‌ساز قیمت لنت خودرو را ۲ برابر کرد

یک شرکت قطعه‌ساز قیمت لنت خودرو را 2 برابر کرد

علی‌رغم کاهش 36 درصدی فروش شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در اردیبهشت ماه امسال، درآمد آن بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته که این افزایش درآمد ناشی از افزایش قیمت محصولات است. این شرکت قطعه‌ساز در اردیبهشت ماه امسال قیمت لنت ترمز را ۷۰ درصد و قیمت لنت کلاج را ۵۷ درصد افزایش داده است.

شرکت تولیدی لنت ترمز ایران قیمت محصولاتش را در اردیبهشت امسال بیش از دو برابر گران کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت تولیدی لنت ترمز ایران با نماد «خلنت» از جمله شرکت‌های گروه خودرو و ساخت قطعات حاضر در بورس بوده که امروز 13 خرداد ماه سال ۱۳۹۸، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به اعلام گزارش فعالیت ماهانه دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ خود کرد.

در این اطلاعیه میزان تولید و فروش شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ مشخص شده است.

495 1

میزان تولید و فروش شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸

بر اساس گزارش عملکرد منتشره، شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مقایسه با ماه قبل (فروردین ماه سال ۱۳۹۸) با افزایش 115 درصدی تولید و کاهش 36 درصدی فروش همراه شده است.

میزان فروش شرکت تولیدی لنت ترمز ایران با رشد 12.8 درصدی از 3.4 میلیارد تومان در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به حدود 3.8 میلیارد تومان در اردیبهشت ماه امسال رسیده است.

86

علیرغم کاهش فروش این شرکت اردیبهشت ماه، درآمد آن بیش از 12 درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد این افزایش درآمد ناشی از افزایش قیمت محصولات این شرکت است.

این شرکت قطعه‌ساز در اردیبهشت ماه امسال قیمت لنت ترمز را 70 درصد و قیمت لنت کلاج را 57 درصد افزایش داده است.

987

قیمت هر تن لنت ترمز از 27.5 میلیون تومان در فروردین امسال به حدود 47 میلیون تومان در اردیبهشت ماه رسیده، همچنین هر تن لنت کلاج نیز در دوره مذکور از 140 میلیون تومان به بیش از 220 میلیون تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما دلمان برای تولیدات داخلی میسوزد و همیشه با واردات بی رویه مخالفیم اما بمحض حمایت و جلوگیری از واردات آقایان سو استفاده کرده و اجناس را دو برابر میکنند همین بهتر که واردات انجام شود

  • ناشناس

    ناراحتی نداره اقا
    اینجا ایران است.
    هر کس ازاد است . هر قیمتی بفروشد.
    تا مردم در فشار و اضطراب باشند.
    و سرگرم زندگی خود.[…]