کد مطلب: ۵۵۶۵۲۸

قیمت نبشی ، قیمت رابیتس ، قیمت مفتول گالوانیزه

قیمت نبشی ، قیمت رابیتس ، قیمت مفتول گالوانیزه

با خرید به صرفه توری رابیتس، مفتول گالوانیزه و توری پرسی از شرکت فولاد توفیقی از بیشترین نرخ تخفیفات و طرح‌های فروش فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید توری فلزی را با تخفیف تهیه کنید با ما همراه باشید، در این مطلب می‌خواهیم به شما منابع با اعتبار خرید و نیز راهنمایی‌هایی پیرامون خرید محصول با کیفیت را برای شما عزیزان داشته باشیم.

با خرید به صرفه توری رابیتس، مفتول گالوانیزه و توری پرسی از شرکت فولاد توفیقی از بیشترین نرخ تخفیفات و طرح‌های فروش فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

مزایای خرید از شرکت فولاد توفیقی

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم، منبع خرید محصولات است که انتخاب درست آن بسیار بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

افرادی که به دنبال خریدهای مناسب می‌گردند دو عامل کیفیت عالی و قیمت مناسب برای آنها مهم است، در این راستا مجموعه ما با تضمین کیفیت در سطح عالی به شما این اطمینان را می‌دهد که پس از تنها یکبار تجربه استفاده از محصولات ما رضایت کامل را تجربه کنید.

خرید آسان، تحویل فوری، ضمانت کیفیت، مشاوره رایگان ۲۴ ساعته و ارزان‌ترین قیمت‌های بازار از جمله تسهیلات خرید از مجموعه ما می‌باشد.

رابیتس

توری رابیتس یک محصول پرفروش در صنایع فلزی است که هر روزه در صنایع تولیدی فولاد توفیقی به فروش می‌رسد، توری رابیتس که نام دیگر آن راویز می‌باشد از ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شود که از نوع گالوانیزه گرم می‌باشد، این توری‌ها کاربردهای متعددی دارند برای مثال در مرحله گچ‌کاری از این محصول به عنوان نگهدارنده گچ استفاده می‌کنند.

1qwedfg

اندازه رابیتس

راویز در ورق‌های برش داده شده با اندازه ۶۰ سانتی متر در طول ۲ متر و ۴۰ سانتی متر ساخته و آماده فروش می‌شود، وزن این ورق‌ها متنوع و وابسته به اندازه چشمه‌ها و ضخامت ورق به کار رفته در آن است، هرچقدر سایز چشمه‌ها کوچک‌تر باشد میزان ورق گالوانیزه به کار رفته در آن بیشتر می‌شود و در نهایت وزن محصول افزایش می‌یابد.

ورق‌های توری رابیتس دو نوع وزنی سبک و سنگین شناخته می‌شوند که کمترین وزن آن ۴۰۰ گرم و سنگین‌ترین وزن آن ۱٫۵ کیلوگرم می‌باشد که با توجه به نوع استفاده و کاربردهای آن تعیین می‌شود.

تعداد ورق‌های رابیتس موجود در هر پک قابل سفارش ۱۰ عدد می‌باشد.

بهترین و پرفروش‌ترین انواع و برندهای توری رابیتس در بازار ایران را از ما بخواهید، کیفیت عالی در کنار قیمت‌های اقتصادی.

قیمت رابیتس

همان‌گونه که استحضار دارید قیمت‌های محصولات فلزی هر روزه در نوسان می‌باشند، گاهی روند صعودی و گاهی روند نزولی دارد، بنابراین قیمت‌های متعلق به این محصول نیز محدوده مشخصی ندارد و ابتدای هر روز تعیین می‌شود، برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای می‌بایست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه با نام دیگر مفتول سفید نیز شناخته می‌شود، کارنجات تولیدی مفتول سیاه را گالوانیزه می‌کنند تا این محصول را تولید کنند، گالوانیزه کردن به مفتول کمک می‌کند تا در برابر خوردگی و زنگ زدن، مقاومت بی‌همتایی داشته باشد، این محصولات با توجه به نوع گالوانیزه و نیز مقادیر متنوع عناصری که در آن به کار می‌رود، دارای نرمی خاصی می‌باشند، برای مثال مفتول گالوانیزه بسیار بسیار نرم از محصولات پرفروش صنایع فلزی می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

این محصول در موارد زیادی به کار گرفته می‌شود، برای مثال با توجه به استفاده‌های آنها به مرور زمان نام‌های دیگری نیز به خود گرفته‌اند مانند سیم آرماتوربندی، مفتول رابیتس‌بندی.

2werfg

گالوانیزه کردن محصول به چه شکلی صورت می‌گیرد؟

در روشی که به آن نورد گرم می‌گویند، فولاد را درون ظروف بزرگ داغی وارد می‌کنند و آن را به حالت مذاب در می‌آورند، این فولاد خاصیت ضدزنگ دارد و در ادامه مفتول را به درون آن قوطه‌ور می‌کنند تا به صورت کامل به آن آغشته شود، در این حالت ما یک مفتول گالوانیزه ضدزنگ و مقاوم را خواهیم داشت.

قیمت مفتول گالوانیزه

قیمت‌های در دسترس در سایت ما به صورت جدول‌هایی مرتب با دسترسی آسان قرار داده شده‌اند تا به هنگام نیاز به راحتی آن‌ها را مشاهده کنید و قیمت‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید، تمامی این قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شوند.

قیمت‌های مربوط به مفتول گالوانیزه خود می‌تواند نسبت به کیفیت آن گویا باشد، بدین ترتیب که گاها مشاهده می‌شود که برخی از شرکت‌های فروشنده، مفتول گالوانیزه را به قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از قیمت بازار به فروش می‌رسانند، که نمونه‌های درجه دو و درجه سوم این محصول می‌باشند، بنابراین باید دقت داشته باشید که قیمت‌های تعیین شده برای نمونه‌های موجود در شرکت ما وابسته به میزان کیفیت تعیین می‌گردند.

نبشی

نبشی از دیگر محصولات پرفروش این مجموعه است که با قیمت‌هایی استثنایی و به صرفه به فروش می‌رسد، این محصولات به واسطه ویژگی‌ها و کاربردهایی که در صنایع مختلف دارند به طور معمول در بازار آهن‌آلات با تناژ بسیار بالا به فروش می‌رسند، برای مثال در ساخت و سازهایی که همواره در سطح کشور انجام می‌شود میلیون‌ها تن نبشی تولید و در طرح‌های اجرایی به مصرف می‌رسند.

3erfgb 1

اگر به تازگی نیاز به خرید نبشی دارید و نمی‌دانید که این محصولات در چه اندازه‌هایی تولید می‌شوند باید به شما عرض کنیم رایج‌ترین نمونه‌های تولیدی در بازار روز آهن‌آلات از ۲ تا ۲۰ می‌باشد، شما می‌توانید نمونه‌های مورد نیاز خود را به کارشناس فروش مجموعه اعلام کنید و سفارش خود را ثبت کنید، در این صورت در اسرع وقت محصول به دست شما خواهد رسید.

قیمت نبشی

در صفحه مربوط به نبشی قیمت تمامی انواع این محصول را در دسترس قرار دادیم تا بتوانید به راحتی صرفه اقتصادی خرید از این شرکت را بررسی کنید، قیمت‌های قرار داده شده در این صفحه هر روز بروزرسانی می‌شود.

قیمت‌ها هر روزه دچار نوسان می‌شوند اما برای دریافت قیمت‌های دقیق می‌بایست با کارشناسان دفتر تماس بگیرید تا از قیمت دقیق نبشی مطلع شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.