کد مطلب: ۴۰۵۷۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

برگزیت قیمت پوند را به بالاترین سطح سه ماه اخیر رساند

برگزیت قیمت پوند را به بالاترین سطح سه ماه اخیر رساند

در حالی که کشور انگلیس مساله برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا را در پیش رو دارد، قیمت ارز این کشور این‌ روزها در بازارهای جهانی افزایش داشته است. قیمت پوند در بازار ایران نیز در یک ماه اخیر که بیشتر تحت تاثیر توافق برگزیت قرار گرفته روند صعودی داشته، به طوری که با رشد چهار درصدی از 14 هزار و 240 تومان به 14 هزار و 800 تومان رسیده است.

قیمت پوند به بالاترین سطح سه ماه اخیر خود رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که کشور انگلیس مساله برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا را در پیش رو دارد، قیمت ارز این کشور این‌ روزها در بازارهای جهانی افزایش داشته و به اعتقاد برخی کارشناس‌ها و معامله‌گران ارزی، این موضوع باعث شده قیمت پوند انگلیس در بازار داخلی ایران نیز با رشد قیمت همراه شود.

آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز نشان می‌دهد قیمت هر پوند انگلیس در روز گذشته (24 مهر ماه سال ۱۳۹۸) به 14 هزار و 800 تومان رسیده که تقریبا طی سه ماه اخیر بیشترین میزان این ارز بوده است.

543

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت پوند انگلیس از ابتدای سال جاری با افت 14 درصدی همراه بوده و از 17 هزار تومان به سطح 14 هزار تومان رسیده است.

بیشترین قیمت پوند در بازار آزاد مربوط به اردیبهشت ماه امسال بوده که معادل 20 هزار تومان بوده است.

قیمت پوند در یک ماه اخیر که بیشتر تحت تاثیر توافق برگزیت قرار گرفته روند صعودی داشته، به طوری که با رشد چهار درصدی از 14 هزار و 240 تومان به 14 هزار و 800 تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.