کد مطلب: ۵۶۸۸۱۱

اولین واکنش بازار موبایل در دولت سیزدهم / افزایش قیمت در برخی از گوشی‌های بازار

اولین واکنش بازار موبایل در دولت سیزدهم / افزایش قیمت در برخی از گوشی‌های بازار

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

در بازار امروز با توجه به نوسانات نرخ دلار برخی از گوشی‌های بازار همچون تعداد زیادی از موبایل‌های شرکت اپل و همچنین تعدادی از گوشی‌های سامسونگ با افزایش قیمت یک تا سه میلیون تومانی همراه بودند.

از طرفی تعداد زیادی از موبایل‌ها در بازار همچون روزهای قبل با ثبات قیمت همراه بودند و نوسان قیمت آن‌ها کم‌تر از ۸۰۰ هزار تومان بود. گوشی‌های شیائومی و هواوی از این دسته موبایل‌ها بودند که نوسان قیمتی زیادی را ثبت نکردند.

شیائومی از معرفی گوشی می میکس ۴ در تاریخ ۱۹ مرداد خبر داد

شیائومی بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی هوشمند می میکس ۴ را اعلام کرد. این شرکت ۱۹ مرداد با برگزاری مراسمی از جدیدترین عضو خانواده می میکس پرده برمی‌دارد.

بر اساس پستی که در صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این شرکت ۱۹ مرداد ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران می میکس ۴ را معرفی می‌کند. روز گذشته در گزارشی احتمال داده شده بود که شیائومی در همین تاریخ علاوه بر می میکس ۴ از می پد ۵ هم رونمایی کند. انتظار داریم این گوشی اولین موبایل مطرح بازار با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

مراسم شیائومی درست یک روز قبل از مراسم آنپکد بعدی سامسونگ برگزار می‌شود. کره‌ای‌ها در این مراسم قرار است از محصولات متنوعی از جمله گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و ایرباد گلکسی بادز ۲ رونمایی کنند. در شایعات گفته شده که شیائومی هم می‌تواند در این مراسم از محصولات دیگری مثل سری می CC11 و MIUI 13 پرده بردارد.

پیش‌تر موبایلی با شماره مدل ۲۰۱۶۱۱۸C در مرجع چینی ۳C و TENAA رویت شده بود که تصور می‌شد همان می میکس ۴ باشد. در مجوز ۳C گفته شده بود که این دستگاه می‌تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیمی و شارژ بی‌سیم ۷۰ یا ۸۰ واتی بهره ببرد. بر اساس اطلاعات TENAA این گوشی در مدل‌های ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید و بالاترین مدل آن ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه خواهد داشت.

می میکس ۴ به خاطر دوربین سلفی زیر نمایشگر تجربه دیداری بدون حاشیه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز می‌شود و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. دوربین این گوشی در قاب عقب شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1s سامسونگ، سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 1 1

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 0001 2 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 1 1

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 0001 1 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.