کد مطلب: ۵۶۸۴۶۴

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۲ مرداد

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۲ مرداد

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. شیائومی می ۱۱T پرو با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شیائومی می ۱۱T پرو با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی با شماره مدل ۲۱۰۷۱۱۳SG از یک مرجع اطلاعاتی در کشور مالزی مجوز گرفته و گفته می‌شود که این دستگاه همان شیائومی می ۱۱T پرو خواهد بود. انتظار داریم که تا چند وقت دیگر این دستگاه را در بازار ببینیم.

مرجعی که در مالزی به این دستگاه مجوز داده، SIRIM نام دارد و متاسفانه اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی می ۱۱T پرو منتشر نکرده است. ولی وجود مدل پرو برای این گوشی می‌تواند نشان دهد که شیائومی مدل استاندارد هم برای می ۱۱T تولید می‌کند. نام و شماره مدل می ۱۱T پرو در پایگاه داده IMEI هم رویت شده است.

این دستگاه قبلا از مرجع اطلاعاتی FCC مجوز گرفته بود و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. شیائومی پارسال در می ۱۰T و می ۱۰T پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرد. در نتیجه انتظار داریم که امسال هم چیپست سری اسنپدراگون ۸ مثل اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ را روی این دستگاه ببینیم.

شیائومی می ۱۰T نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هزتری و رزولوشن +FHD داشت و از محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. این گوشی از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده می‌کرد و در قاب عقب از دوربینی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار داده شده بود.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 0001 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.