کد مطلب: ۵۹۰۸۵۰

تردد شبانه خودروها آزاد شد؟

تردد شبانه خودروها آزاد شد؟

اگرچه انتقادات بسیار زیادی به منع تردد شبانه وجود دارد و افراد زیادی خواستار لغو ممنوعیت تردد شبانه‌اند، اما این طرح همچنان اجرا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود محدودیت تردد شبانه خودروها لغو شود. به خصوص از مهرماه که واکسیناسیون عمومی علیه کرونا سرعت گرفت و بسیاری از مراکز واکسیناسیون شبانه داشتند.

اما حالا جانشین پلیس راهور ناجا گفته: محدودیت‌های تردد شبانه به قوت خود باقی است و این طرح لغو نشده است. او گفته تردد شبانه به قوت خود باقی است و تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

اما پیش از این مساله لغو ممنوعیت تردد شبانه مطرح شده بود. حالا محسن منصوری می‌گوید برداشتن ممنوعیت تردد شبانه بستگی به شرایط کرونایی دارد. فعلا تصمیمی برای حذف محدودیت شبانه نداریم اما موضوع در دست بررسی است.

سفر به کدام شهرها مشمول جریمه می‌شود؟

همچنین آنگونه که جانشین پلیس راهور ناجا گفته تردد از و به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و اگر خودرویی به این شهرها تردد داشته باشد، مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی می‌شود.

کدام شهرها اکنون قرمز است؟ آنگونه که سردار سید تیمور حسینی خبر داده، امروز سوم آبان ماه علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند. همچنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافته‌اند.

۲۲ شهر در وضعیت قرمز هستند. ۱۲۸ شهر نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد هستند و ۸۳ شهر هم وضعیت آبی دارند.

بر این اساس امروز سوم آبان ماه مسافرت از و به ۱۵۰ شهر ایران همچنان ممنوع است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    ما که روزا کلا تو مترو هستیم. حالا دو ساعت شب چه تفاوتی داره؟

  • ناشناس

    اگه اقای رییس جمهور دستور بدن این مسخره بازی تعطیل میشه.امیدوارم این طرح باطل بشه

  • ناشناس

    بله خوبه ماکه سر همین منع تردد بشدت ضرر کردیم کلاهی داریم هزار متر بایامون فوت شده قبلاً شبا موقعی که کسی اون اطراف بود نگهبان همسایه خبر می‌داد حالا منع تردد شده هر شب ی چیز کندن بردن در هم بردن رسیدن به اجر

  • ناشناس

    سلام نون دونی خوبیه

  • ناشناس

    ستاد کرونا میگه منع تردد شبانه تاثیری در کرونا نداشته و نداره … ولی حالا پلیس راهور دست بردار نیست. خان بخشیده، خان عمو نمیبخشه … گرفتاری شدیم از دست این نوابغ !

  • ناشناس

    این طرح از اول دادن برا پول در اوردن وگرنه طرح بیخودی بود برا کنترل کرونا.کرونام تمام بشه اینا میگن هنوز دستوری به ما نرسیده

  • محمدرضا

    اگر کرونا برای هرکه بد شد برای راهنمایی و رانندگی و در کل برای دولت بد نشد وتوی این چندوقت خوب جیب مردم را خالی کردند و جیب خود را پر با این جریمه ها از۱۰۰هزارتومان گرفته تا ۱میلیون تومان مردم بدبخت و فلک زده ای که کاری داره یا بیماره ومجبوره که باماشین جابجا بشه اون جریمه را هم بجون میخره ..

    • محمد

      چرند نگو. اونی که مریضه یا کارش تو یه شهر دیگس می تونه مجوز بگیره.

    • FARSHAD

      دوست عزیزی که میگی اجازه تردد بگیر به این راحتی اجازه نمیدن بعد ی کار یهویی پیش میاد مجبوری بری چطور اتومبیل شخصی باعث انتشار ویروس میشه ولی اتوبوس با اون حجم از مسافر باعث انتشار ویروس نمیشه لطفا کمی فکر کردن بد نیست

    • احمدرضا

      چرند نگو چیه مشتی! مجوز واسه بیبن شهره اولا. دوما،ی ماه رمضان تو نوبت بشینی که مجوز بگیری که،پسفردا میخوام مریض شم،برم بیمارستان جریمه چشم!! ،آره؟ مشتی باش‌.

  • شیخ گمنام

    کرونا مگه شبا میاد تو ماشین در حال حرکت
    و آدم و مبتلا میکنه؟؟؟و رزوا میگیره میخوابه؟؟؟مگه کرونا شبگرده؟؟