کد مطلب: ۲۷۲۲۹۷

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد:

ماهانه ۱۸.۵ میلیون هزینه حمل زباله بیمارستانی به سازماند پسماند است

ماهانه 18.5 میلیون هزینه حمل زباله بیمارستانی به سازماند پسماند است

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد گفت: 18.5 میلیون تومان ماهانه هزینه حمل زباله بیمارستانی به سازماند پسماند است.

عباس آزادی با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان شهید رحیمی باری از دوش بیمارستان عشایر برداشته نشده است؛ چون بیمارستان شهید رحیمی بیمارستان فوق تخصصی داخلی است، در حالیکه بیمارستان شهدای عشایر فوق تخصصی جراحی و ارتوپدی است، افزود: بجز بیمارستان عشایر در هیچ بیمارستانی بیماران ارتوپدی را پذیرش نمی‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،آزادی ادامه داد: بیماران جراحی به صورت محدود در شهید رحیمی پذیرش می‌شود.

آزادی با بیان اینکه بیمارستان عشایر سانتر بیماران اورولوژی است و نورولوژی است، بیان کرد: مشکلات ارتوپدی در بیمارستان عشایری برمی‌گردد به فرهنگ ما که باید با کمک رسانه‌ها این فرهنگ در جامعه اصلاح شود.

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد اظهار کرد: مردم ما به فوریت انتظار دارند پزشک فوق تخصص آنها را ویزیت کند، در حالیکه بیمار در ابتدا باید به یک پزشک عمومی مراجعه و پس از تشخیص برای پزشک به متخصص مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در سیستم ما این مهم انجام نمی‌شود و‌ مشکلی اساسی است.

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه در بیمارستان عشایر با 5 میلیارد تومان هزینه درمانگاه ساختیم ولی متاسفانه برای ساخت این پروژه 2.7 میلیارد تومان عوارض به شهرداری دادیم در حالیکه در قانون آمده که شهرداری باید 10 درصد درآمدش را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرداخت کند، گفت: ماهانه بابت حمل زباله به سازمان پسماند استان 18.5 میلیون تومان هزینه حمل پرداخت می‌کنیم در حالیکه برای جمع‌آوری زباله سایر دستگاه‌ها شهرداری رقمی دریافت نمی‌کند.

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد یاد آور شد: 5 میلیارد تومان برای خرید دستگاه امحا و بی‌خطرسازی زباله هزینه کرده‌ایم و متاسفانه این هزینه‌ها از کارکرد پزشک ارتوپد کسر می‌شود.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.