کد مطلب: ۵۸۷۳۵۵

سخنگوی صنعت برق:

جولان ماینرها در برخی از ادارات دولتی / مردم اطلاع دهند

جولان ماینرها در برخی از ادارات دولتی / مردم اطلاع دهند

سخنگوی صنعت برق در مورد ماینرهای غیرمجاز در ادارات گفت: ما آماده دریافت اطلاعات ادارات متخلف دولتی و غیردولتی در نصب ماینر‌های غیرمجاز و برخورد با این سازمان‌ها هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی، با تشکر از همکاری‌های پلیس امنیت اقتصادی در بر خورد با استخراج‌کنندگان رمز ارز‌های غیرمجاز، افزود: شرکت توانیر از پلیس امنیت اقتصادی درخواست می‌کند اگر آماری در خصوص کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز‌های غیر مجاز در ادارات وجود دارد به این شرکت ارائه کند.

وی گفت: در صورت وجود ماینر‌های غیر مجاز در ادارات و وصل بودن این دستگاه‌ها به شبکه سراسری برای استخراج رمز ارز، طبق قانون و مقررات با ادارات متخلف برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: معرفی ادارات و مراکز متخلف در زمینه ماینر‌های غیر مجاز کمک می‌کند کشفیات را افزایش داده و از شبکه برق جدا کنیم تا تامین برق پایدار برای دیگر مشترکان فراهم شود ( خبرگزاری صدا و سیما ).

جولان ماینرهای غیرمجاز در ادارات

در یکی از جدیدترین اخبار در این حوزه، چندی پیش شرکت توزیع برق تهران بزرگ پس از چند روز شایعه و خواشی کشف ۸۲ ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس را تایید کرد.

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در اطلاعیه‌هایی کشف ماینر در ساختمان شرکت بورس تهران را پذیرفته اما مدعی شده بود که فعالیت ماینرها مصداق «ضرر و زیان سهامداران» نیست!

سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی درباره وجود ماینرهای غیرمجاز در ادارات گفت: هنوز در بیشتر سازمان‌های دولتی دستگاه‌های تولید رمزارز وجو دارد، اما این‌که کدام سازمان از این دستگاه‌ها استفاده می‌کند و کدام سازمان استفاده نمی‌کند، باید بررسی شود ( همشهری آنلاین ).

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تو سازمان بورس کشف کردید چی شد؟
    نه کسی محکوم شد نه کسی محاکمه یا بازداشت شد انگار نه انگار!

    • ناشناس

      فرهاد دژ پسند

  • ناشناس

    مردم از همچیز ناامید شدن تاالان همچیز گل بلبل بوده بخیل کسی هیچ کاری انجام نمی ده

  • ناشناس

    خوبه تو تیتیر نزدید که:
    اصلا تقصیره مردمه که اطلاع نمیدن!!چون وقتی شاخص بورس هم میاد پایین تقصیر حقیقی هاست،که تتمه ی پولشون رو برمیدارن،فرار می کنن. ~> امااااااا وقتی بورس میره بالا حمایت حقوقی های دست پاکمون هست.تو بقیه ی چیز ها هم مثل ماشین و خونه و …. به همین منوال ، همیشه تقصیره مردمه?.مردم فقط سکوت
    مردم فقط نگاه
    مردم..

  • ناشناس

    مردم چی رو اطلاع بدن؟آیا مردم میتوانند همه سوراخ سمبه های ادارات را بازرسی کنند؟این حرفها فرافکنی است.اگر راست میگویید خودتان بازرس امین بفرستید….

  • ناشناس

    همه با هم عزا عزاست امروز روز عزاست امروز

  • ناشناس

    بعد خودتون چی اشکالی نداره

  • سیامک

    شما در نظر بگیریدتخلفات ماشاءالله به روزرسانی میشه یعنی دیگه از بس تخلف میکنن موندن چه تخلف جدیدی انجام بدن که اغناع بشن.ولی وقتی برای کاری میری همشون میمیرن وظیفشون را انجام بدن .

  • ناشناس

    خیلی باحالید توی تمام ادارات دولتی اداره حراست وجود دارد ویکی از وظایفش کشف وپیگیری این نوع جرائم وتخلفات است پس ربطی به مردم ندارد چراکه ماینر ها را در جاهایی نصب میکنند که درمنظر مردم نیست ااگر تخلفی شده دروهله اول ادارات حراست باید پاسگوی سهل انگاری خود باشند

  • رسولی

    والا من جایی رو لو دادم که ماینر تولید ارز میکردن خبر دادم رفتن گرفتن الان قراره بهم پاداش ۲۰ ملیون بدن متاسفانه دارن از زیرش فرار میکنند .
    مردم خبر ندین پاداش الکیه
    #مردم خبر ندین پاداش ۲۰ ملیونی در کار نیستش

    • ناشناس

      راست میگه

    • ناشناس

      خاک تو سر ادم فروشت …

  • ناشناس

    شرکت سایپا دیزل تشریف ببرید ببینید چقدر ماینر در حال کاره