کد مطلب: ۲۸۵۱۹۲

سردار مومنی:

متخلفان بازار ارز شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند

متخلفان بازار ارز شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند

جانشین فرمانده ناجا گفت: اولویت ناجا بومی‌سازی نیازها و استفاده از تمام توان داخل است.

اسکندر مومنی در افتتاحیه دومین دوره مسابقات کشوری مهارت پلیس کشور در اصفهان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص موضوعات اقتصادی، نیرو انتظامی پا به پای دولت در حال فعالیت است.

به گزارش تجارت‌نیوز،وی ادامه داد: در خصوص موضوع سکه و ارز و کالاهایی که با ارز دولتی باید وارد می‌شده، اما یا کالایی وارد نشده است، یا تنها بخشی از کالا وارد شده است و یا بعد از ورود احتکار شده است، مستمر همکاران در کشور نظارت دارند و انبارهای احتکار را کشف می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: متخلفان بازار ارز شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند. مردم بدانند این طور نیست که اگر کسی ارز دولتی گرفت و اقدام خلاف قانونی انجام داده رها شده و رفته باشد. پلیس پای کار است و تا انتها به اقدامات رسیدگی می‌شود.

مومنی در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم بومی سازی و توجه به شرکت‌های دانش بنیان ادامه داد: پلیس در تلاش است نیازهای خود را در داخل بر طرف کند و اولویت نیروی انتظامی توجه به داخل است.

وی گفت: در همین راستا بخشی از نیازهای نیروی انتظامی امروز در داخل تولید شده و بومی سازی شده است. اختراعاتی در نیروی انتظامی انجام شده که ثبت شده و به تولید رسیده است و این اقدام باید ادامه پیدا کند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.