کد مطلب: ۳۱۵۶۰۵

توسط سازمان توسعه تجارت اعلام شد:

مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم تعلیق شد

مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم تعلیق شد

رییس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای بر تعلیق مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم جهت بررسی دوباره پرونده‌ها در دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

براساس نامه ابلاغی از سوی مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت ایران ، مجوز ارزی ثبت سفارش گروه کالایی ۲ و ۳ قدیم جهت بررسی دوباره پرونده‌ها در دستگاه‌های ذیربط تعلیق شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،متن نامه به شرح زیر است:

با سلام

پیرو جلسات ۱۲ و ۲۱ مهرماه ۱۳۹۷ سازمان توسعه تجارت و بانک مرکزی، در ارتباط با تعیین و نحوه اعمال سهمیه‌های ارزی گروه ۲ (گروه ۲ و ۳ کالایی قدیم) که مورد تفاهم دستگاه‌ها قرار گرفته بود. به استحضار می‌رساند بر اساس اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی، مجوز ارزی این ثبت سفارش‌ها لغو و پرونده‌های مربوطه تعلیق شده است.

لذا ضروری است، دستگاه‌ها ضمن بررسی مجدد در خواست متقاضیان، نسبت به مدیریت سهمیه‌های مهر و آبان خود اقدام نمایند و با توجه به عدم تفکیک مجوزهای ارزی و فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوزهای فنی این پرونده‌ها نیز به ناچار لغو می‌شود.

با تایید پرونده‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی، بانک مرکزی نسبت به انجام مراحل تخصیص ارز اقدام کرده و گزارش هفتگی تخصیص‌ها را به صورت مستمر منعکس می‌کند. بعد از ارزیابی‌های به عمل آمده. در صورت نیاز و تفاهم دستگاه‌های اجرایی، سهمیه‌ها بازنگری و اصلاح خواهد شد.

56216

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.