کد مطلب: ۷۱۱۸۱۲

آغاز محدودیت‌ ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های شمال

آغاز محدودیت‌ ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های شمال

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران: محدودیت‌های ترافیکی از امروز به مدت ۴ روز در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.