کد مطلب: ۴۹۱۹۷۵

آیا سازمان مالیاتی از اول آذر تعطیل می‌شود؟

آیا سازمان مالیاتی از اول آذر تعطیل می‌شود؟

به گفته روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، این سازمان طبق دستور ستاد ملی کرونا و دستورالعملی که برای ادارات دولتی در نظر گرفته شده عمل خواهد کرد و هیچ تصمیم جداگانه‌ای نخواهد داشت.

روابط عمومی سازمان امور مالیاتی در خصوص محدودیت‌های کرونایی که قرار است از هفته آینده اجرایی شود به تجارت‌نیوز گفت: سازمان امور مالیاتی طبق دستور ستاد ملی کرونا و دستورالعملی که برای ادارات دولتی در نظر گرفته شده عمل خواهد کرد و هیچ تصمیم جداگانه‌ای نخواهد داشت.

شنبه اخیر رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس خبر داد که از اول آذر ماه طرح محدودیت‌های کرونایی در سطح کشور اعمال می‌شود، البته این محدودیت‌ها در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می‌شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

در مصوبه ستاد ملی کرونا مناطق زرد، نارنجی و قرمز مشخص شده هست و برای هر منطقه براساس شرایط محدودیت‌ها متفاوت خواهد بود که طبق آخرین گزارش‌ها 155 شهرستان زرد، و 160 شهرستان نارنجی و بیش از 100 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسام

    سازمان امور مالیاتی نه تنها تعطیل نخواهد شد بلکه با شدت تمام آماده است تا از کسبه جزء مالیات بگیرد.

    • ناشناس

      واقعا همین هم است چون اگر مالیات نگیرند درآمد برای کسری بودجه دولت نمی توانند جبران کنند

    • ناشناس

      خوبه که کسبه جز اکثرا فرار مالیاتی دارن یا ناچیز ازشون میگیرن یا طبق تبصره ماده ۱۰۰ هرچی خودشون گفتن و اظهار کردن و رداخت کردن مورد قبوله سازان هست.

    • ناشناس

      کسبه جزپول خرد درامدهای مالیاتی هم نمیشه ???

  • ناشناس

    حالا همه میخوان برن اداره مالیات اگه ماسک بزنن خوبه

  • ناشناس

    مگه در ایران غیر کارمند کسی مالیات میده…طرف تالار داشت و دایم می نالید که درامد ندارم اما حالا ادعای از دست رفتن درامد میلیاردی هستند پس باید گفت شما که می گفتید درامد نداریم

    • مرجان

      دوست عزیز ما شرکتها بیشترین مالیات رو داریم پرداخت میکنیم خودشون بدون هیچ سند و مدرکی درامد مارو بالا میبرن ازش میانگین میگیرد صدو بیست میلیون هم مالیات میزنن الانم که وقت اعتراض مونه میرن اداراتشونو تعطیل میکنن .حالا در سال از چندتا کارمند مالیات بگیرن برابر با این عدد ناعادلانه ماست؟

  • ناشناس

    بالاخره تعطیلی یا تعطیل نیستیم کسی هست یه حرف شفاف بزنه ؟

  • مرجان

    تکلیف کارهای مالیاتی چی میشه مثل ابراز اعتراض مالیاتی که یکهفته زمان داره