کد مطلب: ۴۴۹۹۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کمیته امداد امام خمینی در راه مدیریت سهام عدالت / ارسال پیامک به مددجویان

کمیته امداد امام خمینی در راه مدیریت سهام عدالت / ارسال پیامک به مددجویان

در جدیدترین خبر از آزادسازی سهام عدالت به نظر می‌رسد که کمیته امداد خمینی(ره) برای مدیریت سهام عدالت سهامداران مددجویان خود درحال نظرسنجی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدیدترین خبر از آزادسازی سهام عدالت به نظر می‌رسد که کمیته امداد خمینی(ره) برای مدیریت سهام عدالت سهامداران مددجویان خود درحال نظرسنجی است.

برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) پیامکی با این مضمون ارسال شده است:«

(پیام نظر سنجی)

مددجوی محترم

با توجه به آزادسازی سهام عدالت در آینده نزدیک و تاثیر آن در معیشت آن در خانواده های تحت حمایت، لطفا عدد گزینه مورد نظر در خصوص نحوه مدیریت سهام در اختیار ظرف مدت ۲۴ ساعت در پاسخ به همین پیام اعلام فرمایید.

۱- مدیریت سهام (شحصی)

۲- مدیریت غیرمستقیم (در اختیار شرکت‌های سهام عدالت استانها)

۳- مدیریت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)

روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)»

پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از این است که کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال این پیامک به دنبال این است که از مددجویان نظرسنجی کند.

همچنین پس از اعلام نحوه آزادسازی از سوی مددجویان، نتایج آن در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شود و تصمیم نهایی در خصوص این که آیا سهام عدالت مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) مدیریت شود، اتخاذ گردد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز هفته قبل دارندگان سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی هستند را شش میلیون نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به روند اجرا و برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای طرح سهام عدالت، گفت: حدود ۴۹ میلیون نفر از مردم جامعه مالک سهام عدالت هستند و با مجوزی که مقام معظم رهبری دادند، ۵۰ درصد به شش میلیون نفر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تخفیف داده شد و این افراد امروز مالک سهام خود به شکل کامل هستند و می توانند نسبت به این سهم اعمال مالکیت کنند.(ایرنا)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داریوش چابکی

    سلام سال 85 برگه سهام دادنندگفتندیک میلیون تومانی است مدتی بعدیک برگه دادنندگفتند500 تومانی است زیرنظرکمیته امدادبودم

    • ناشناس

      یه تومنی حساب میشه

  • سیده هاجر پیشبان

    من نمی خوام سهام فروخته بشه تحت دولت باشه

  • سیده هاجر پیشبان

    منو راهنمایی کنید من نمی خوام تحت هیچ پوششی باشم فقط دولت چه باید بکنم تبت نام دوباره کردم

  • سیدهاجر

    اگرسهام من به کمیته امداد فروخته بشه سودی به من می دن سالانه جواب بدین من منتظر راهنمایی شما هستم اول از همه اصلان نمی خوام بفروشم اما یک دختر مجردم به سودش نیاز دارم اگر سالیانه سودمو بدن کجا باید خودمو معروفی کنم چون تحت پوشش کمیته امدادم

  • ناشناس

    سلام ما زیر پوشش کمیته امداداماخمینی هستیم اما سعام عدالت نداریم باید چیکار کنیم.

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید مادرم هست زیرپوشش کمیته امداد وهیچ اقدامی برای سجام انجام نداده چون هست خانه سالمندان وفلج هست حالا ما باید چمار بکنیم برای سهام مادرم شمارو به خدا جواب منو بدین ممنون میشم

  • ناشناس

    سلام من سجام نکردم ایا سود میریزن؟

  • ناشناس

    سلام من کریم کهرازهی متولد ۱۳۳۷/۳/۱ سهام عدالت بابچهایم ندارم دوخوانم دارم کرایه نشینم نان خوردن نداریم بمن گمگ کنیدسهام عدالت ندارم

  • ناشناس

    برای سهام عدالت ثبت‌نام کردم سرپرستمان مادرم بود از طریق کمیته امداد امام خمینی ره ولی هیچ پولی دریافت نکردم

  • ناشناس

    سلام من کریم کهرازهی متولد۱۳۳۷ شمارهشناسنامه۶۶۳۶ کدملی ۳۷۱۸۸۶۱۴۰۲ تلفن ۰۹۱۵۹۴۰۲۲۷۹ کرای نشین هستم سهام عدالت نداریم خانه ندارم دوزن ۱۶بچه دارم کمکم کنیدخداکمکتان کند جواب بدهیدمنونت