کد مطلب: ۱۲۷۵۳۰

مذاکرات هیئت سازمان دامپزشکی ایران با مسئولان نروژ

مذاکرات هیئت سازمان دامپزشکی ایران با مسئولان نروژ

هیئت سازمان دامپزشکی کشورمان به سرپرستی رئیس سازمان دامپزشکی به منظور توسعه همکاری‌های تهران و اسلو در امر بهداشت و نظارت در حوزه آبزیان به نروژ سفر کرده و قرار است در جریان این سفر، یادداشت تفاهم همکاری‌های دامپزشکی و بهداشت آبزیان بین ایران و نروژ امضا شود. در جریان این دیدار مهدی خلج رئیس

هیئت سازمان دامپزشکی کشورمان به سرپرستی رئیس سازمان دامپزشکی به منظور توسعه همکاری‌های تهران و اسلو در امر بهداشت و نظارت در حوزه آبزیان به نروژ سفر کرده و قرار است در جریان این سفر، یادداشت تفاهم همکاری‌های دامپزشکی و بهداشت آبزیان بین ایران و نروژ امضا شود.

در جریان این دیدار مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان با روی آنگل و یک قائم‌مقام وزیر شیلات نروژ، پیرامون همکاری ایران و نروژ در زمینه شیلات، بهداشت آبزیان و دامپزشکی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان همکاری در زمینه سلامت و بهداشت محصولات شیلاتی و امضای سند همکاری دامپزشکی بین دو کشور را برای پاسخگویی به نیاز روزافزون تعامل در این حوزه را ضروری دانست.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به رشد جمعیت و ضرورت تغذیه سالم، استفاده از تجربیات مشترک در زمینه بهداشت و سلامت آبزیان به‌ویژه کاهش مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، تامین واکسن‌های مورد نیاز، فناوری‌های پیشرفته و تبادل کارشناسان را از جمله زمینه‌های همکاری تهران و اسلو برشمرد.

قائم‌مقام وزیر شیلات نروژ هم در این ملاقات با اشاره توسعه مناسبات دو کشور به‌ویژه در زمینه شیلات و آبزی‌پروری، از گفت‌وگو و تفاهم با کشورمان در زمینه بهداشت و سلامت آبزیان و همکاری در خصوص تولید و صادرات محصولات غذایی دریایی استقبال و بر آمادگی کشورش برای مشارکت در طرح‌های تحقیقاتی و آموزشی شیلات و دامپزشکی تاکید کرد.

ملاقات و گفت‌وگو با رئیس سازمان دامپزشکی نروژ، بازدید از انستیتو تغدیه و شیلات، تاسیسات مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت غذایی در شهر برگن و انستیتو دامپزشکی نروژ از جمله دیگر برنامه‌های سفر هیئت سازمان دامپزشکی کشورمان به این کشور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.