کد مطلب: ۲۲۰۰۶۹

مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال موفق نبودند

مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال موفق نبودند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: یکی از آسیب‌هایی که در فضای سیاسی کشور در سال 96 با آن مواجه بودیم، عدم موفقیت مجلس، دولت و قوه قضاییه در اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید بود.

کوروش کرم‌پور حقیقی درخصوص مهمترین اتفاقات سیاسی در حوزه سیاست داخلی و خارجی در سال 96، بیان کرد: در سال 96 ما شاهد انتخاب دکتر روحانی برای بار دوم به عنوان رییس‌جمهور بودیم که یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در داخل کشور است و در سطح جهان نیز شاهد انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا بودیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: امسال دو تفکر و دو روش و دو دیدگاه متفاوت توسط مردم در دو کشور به عنوان ریاست‌جمهور انتخاب شدند. مردم کشور ما به گزینه‌ای رای دادند که به مواردی اشاره می‌کرد که بیشتر مورد نیاز جامعه بود.

نماینده مردم فیروزآباد گفت: مردم ایران به این امید به آقای روحانی رای دادند تا در کشور آرامش، تدبیر، صداقت، شفافیت و مبارزه با فساد و تبعیض را شاهد باشند. آنها به دنبال این هستند تا عدالت را در عمل ببینند.

وی در ادامه گفت: اما در آمریکا ترامپ انتخاب شد تا نژادپرستی، برتربینی و خشونت و قدرت‌طلبی حرف اول را بزند. ترامپ انتخاب شد تا ادعا کند مردم آمریکا از مردم سایر نقاط کره زمین برتر هستند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با اشاره به آسیب‌های موجود در فضای سیاسی کشور در سال 96، بیان کرد: عدم موفقیت ما چه در مجلس، چه در دولت و چه در قوه قضاییه در اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یکی از آسیب‌های سیاسی در سال 96 بود که خروجی آن اعتراض مردم در چند ساعت و در شهرهای کوچک و بزرگ که هیچ وقت کسی انتظار چنین حرکتی را درون آنها نداشت، بود.

وی افزود: در سال 96 کشور ما موفقیت نسبی را در برابر نقشه‌های شومی که دشمنان قسم خورده ما به منظور ایجاد هرج و مرج و آشوب در کشور و همچنین تبدیل ایران به کشوری مانند سوریه و عراق در سر می‌پروراندند، داشت.

نماینده مردم فیروزآباد گفت: در سطح جهان و منطقه نیز ایران موفق به نابودی داعش در عراق و سوریه شد که می‌توانم به جرات بگویم جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که تمام قد در برابر مسلمان‌نماها و مرتجعین و فاسدین در دنیا ایستاد و پیروز شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.