کد مطلب: ۳۶۳۰۹۴

چقدر مسافر در نوروز از طریق فرودگاه امام(ره) جابه‌جا کرده شده‌اند؟

چقدر مسافر در نوروز از طریق فرودگاه امام(ره) جابه‌جا کرده شده‌اند؟

طی ۱۶ روز نخست بازه سفرهای نوروزی ۴۰۸ هزار و ۵۲۳ نفر مسافر با ۲ هزار و ۴۸۹ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جابجا شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده تلاش کردیم تا با ارائه خدمات متفاوت، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران و مراجعان از فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی (ره) شویم و امیدواریم این رضایتمندی در طول سال نیز سیر صعودی خود را ادامه دهد.

وی گفت: با آغاز سفرهای نوروزی و با تلاش همه ارگان‌های فعال در بخش‌های مختلف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ تعداد ۴۰۸ هزار و ۵۲۳ نفر مسافر ورودی و خروجی با ۲ هزار و ۴۸۹ سورتی پرواز در فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند که از این آمار ۱۷۹ هزار و ۱۶۴ نفر مسافر ورودی و ۲۲۹ هزار و ۳۵۹ نفر مسافر خروجی بودند.

خوشخو افزود: ارائه خدمات متفاوت در عملیات پروازهای نوروزی امسال ثمره همکاری همه ارگان‌های فعال در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از سپاه، پلیس، گذرنامه، گمرک، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های خدمات هندلینگ و غرف فعال در ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بود و لازم است از تلاش‌های یکایک همکارانم در خانواده شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در طول سفرهای نوروزی قدردانی کنم.

سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که از ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ شروع شده، تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.