کد مطلب: ۱۸۵۷۹۲

ولایتی:

مشکلات اقتصادی کشور باید با پرهیز از اختلافات سیاسی رفع شود

مشکلات اقتصادی کشور باید با پرهیز از اختلافات سیاسی رفع شود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: مشکلات اقتصادی کشور باید با تدابیر دولت و مجلس و پرهیز از اختلافات سیاسی رفع گردد.

علی اکبر ولایتی شامگاه چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی، تحولات منطقه و چشم‌انداز آینده که در مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، عنوان کرد: امروز دشمن به طور آشکار در صحنه حاضر شده و اغتشاشات را توسط عده‌ای افراد نادان هدایت می‌کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی به موقع پاسخ دشمنان و اغتشاش‌گران را دادند و با آگاهی در میدان حاضر شدند، مهم‌ترین مطالبه مردم از مسئولان و دولت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی است براین اساس باید برای رفع این مشکلات به دنبال راهکاری جدی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید از نفوذ دشمن در مسائل داخلی کشور جلوگیری شود تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بتواند مسیر خود را به سوی تعالی و پیشرفت بپیماید، همه باید دست در دست هم مانع از نفوذ بیگانگان در امور داخلی شویم و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

ولایتی گفت: ایران اسلامی در منطقه قدرتی را به دست آورده است که اگر آن را حفظ نکنیم امنیت کشور دچار خدشه می‌شود، اگر این قدرت حفظ نشود دشمن زخمی و شکست خورده دوباره هجمه‌ای دیگر آغاز می‌کند و قدرت کنونی را مورد تهاجم قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: امروز با درایت مقام معظم رهبری به قدرت نخست در منطقه تبدیل شده‌ایم و باید از این جایگاه صیانت کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار داشت: با عنایت الهی بسیاری از توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه خنثی شده است، اگر می‌خواهیم قدرت خود را حفظ کنیم و در برابر دشمنان ایستادگی نمائیم باید سنگرهای خود را به خارج از مرزها برسانیم و این قدرت را در منطقه حفظ نمائیم و به حفظ قدرت در کشورهای همسایه توجه داشته باشیم.

ولایتی تاکید کرد: امروز افراد متدین و انقلابی و شخصیت‌هایی مانند شهید حججی‌ها کم نیستند و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرورش این‌گونه افراد در دامان نظام است.

وی گفت: کشورهای اسلامی نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در منطقه دست یافته‌اند و این نشان‌دهنده جایگاه انقلاب است.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل ادامه داد: کشورهای استکباری که از داعش و تروریست‌ها حمایت می‌کنند هدفی جز نابودی و چپاول کشورهای اسلامی ندارند.

وی گفت: داعش با این حمایت‌ها توانست تا ۲۰ کیلومتری ایران برسد هر چند به واسطه قدرت جمهوری اسلامی نتوانست موفقیتی به دست بیاورد.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: ما با فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از توان داخلی و ظرفیت‌های کشورهای اسلامی می‌توانیم از بسیاری از توطئه‌های داخلی و خارجی جلوگیری نمائیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.