کد مطلب: ۷۴۵۸۴۷

رئیسی در جمع مردم بهارستان:

رئیسی: برنامه‌ دولت قطع دست مفسدان اقتصادی است

رئیسی: برنامه‌ دولت قطع دست مفسدان اقتصادی است

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در جریان سفرهای استانی‌ دولت در جمع مردم بهارستان، ممانعت از فعالیت مفسدان اقتصادی را از برنامه‌های دولت اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدابراهیم رئیسی در جریان دور جدید سفرهای استانی دولت با حضور در جمع مردم شهرستان بهارستان استان تهران اظهار کرد: شهرستان بهارستان تراکم جمعیت دارد ولی این مردم نه تنها بار مردم تهران نشدند که باری را هم به دوش می‌کشند. اشتغال این مردم تولیدی است و این افتخار این منطقه است. ما آماری که داریم از این منطقه نشان می‌دهد که فعالیت و تلاش زنان و مردان به امور تولیدی و صنایع دستی مربوط است.

وی افزود: مردم این منطقه مولد هستند و برای رونق تولید دولت باید مساعدت کند و زمین‌هایی را برای توسعه تولید را فراهم سازد تا اشتغال بیشتر هم ایجاد شود. ما خدمات شهری را به میزان حضور مردم در بهارستان نداریم و کاری که در مرکز درمانی منطقه باید انجام می‌شد مربوط به هفت سال پیش است اما همچنان بر زمین مانده و امروز قرار شد این کار با جدیت پیگیری و با سرعت آغاز شود.

می‌شود کاری کرد که در کالاهای اساسی نیازمند نباشیم

وی یادآور شد: در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالاهای اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس‌جمهوری با بیان این‌که «برنامه‌ دولت این است که رانتخواری و فساد در کشور وجود نداشته باشد»، تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها قطع کردن دست مفسدان و رانتخواران از اقتصاد کشور است. جایی هم ممکن است جیغ‌شان دربیاید و تحت پوشش‌های مختلف بخواهند حرف‌هایی نسبت به دولت بزنند؛ اشکالی ندارد، ما خودمان را برای شنیدن هر سخنی آماده کرده‌ایم اما به همه می‌گوییم از در انصاف سخن بگویند.

وی تاکید کرد: بنای دولت در همه حوزه‌ها این است که دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع کند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هر دم از این باغ بری میرسد….

  • ناشناس

    باسلام.سوال اینجاست،که عضو سازمان بین المللی فرادولتی اف ای تی اف،نمیشویم ولی میخواهیم فساد اقتصادی در کشور را ریشه کن کنیم؟؟؟ باتشکر