کد مطلب: ۲۷۲۵۹۱

آنالیز تجارت‌نیوز از عملکرد بورسی یک شرکت صنعتی

سهمی که پارسال ۱۰۸ درصد بازدهی داشت

سهمی که پارسال 108 درصد بازدهی داشت

عملکرد سهم مس ایران در بورس نشان می‌دهد این سهم در سال گذشته بیش از 108درصد بازدهی و طی 12 ماهه اخیر 35 درصد افزایش قیمت داشته است.

به گفته تحلیلگران بازار سرمایه یکی از صنایعی که در هفته‌های اخیر مورد توجه قرا گرفته فلزات اساسی است. قیمت محصولات تولیدی این گروه از شرکت‌ها بر اساس نرخ ارز و قیمت جهانی محصولات مشخص می‌شود و قیمت سهام و محصولات شیمیایی بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس داشته‌ است. در این گزارش تجارت‌نیوز به بررسی بنیادی شركت ملی صنايع مس ايران پرداخته شده است.

مس از جمله فلزاتی است كه در طول ساليان دراز، بسيار مورد استفاده قرار گرفته است. 85 تا 90 درصد مس مصرفی دنيا از طريق استخراج معادن مس حاصل می‌شود.

شركت ملی صنايع مس ايران

در 12 تير ماه سال 1351، شركت سهامی معادن مس سرچشمه كرمان، تشكيل و در سال 1355 به شركت ملی صنايع مس ايران كه در برگيرنده كليه فعاليت‌های معادن مس كشور است تغيير نام داد. از وظايف اين شركت، استخراج و بهره‌برداری از معادن مس، توليد محصولات پر عيار سنگ معدن و محصولات مسی نظير كاتد، اسلب، بيلت و مفتول هشت ميليمتری است. معادن مس سرچشمه و ميدوک در كرمان و معدن مس سونگون در آذريايجان شرقی از مهمترين معادن مس كشور به شمار می‫رود.

عملکرد مس ایران در بورس طی 6 سال اخیر

fameli roozane

توجه داشته باشید شرکت‌ها بعد از افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و پرداخت سود کاهش قیمتی پیدا می‌کنند.

fameli 22

fameli5

fameli 3 1

عملکرد و فروش فملی در سال 1396

fameli4

20180408084601823

fameli 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.