کد مطلب: ۶۱۷۹۴۵

فعالیت تاکسیرانان واکسن نزده ممنوع می‌شود؟

فعالیت تاکسیرانان واکسن نزده ممنوع می‌شود؟

بنابر اعلام اتحادیه تاکسیرانی کشور از فعالیت رانندگانی که واکسن نزده‌اند از ابتدای بهمن جلوگیری می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تعداد تاکسیرانان واکسن نزده در کشور چقدر است؟

آنطور که فارس گزارش داده، سیدعلی محتشمی‌پور معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی درباره جزئیات ابلاغیه اتحادیه تاکسی‌های کشور گفت: با توجه به آخرین ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت واکسیناسیون، ابلاغیه‌ای هم توسط اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور به تاکسیرانی تهران اعلام شده است و بر این اساس راننده‌هایی که تاکنون اقدامی برای دریافت واکسن نکرده باشند، از بهمن‌ماه جهت انجام خدمات حمل و نقل عمومی امکان فعالیت نخواهند داشت.

۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی و اکسن نزده‌اند

وی افزود: ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی در تهران تاکنون هیچ و اکسن کرونایی تزریق نکرده اندکه این افراد شناسایی شده و تا ابتدای بهمن فرصت دارند که جهت دریافت واکسن کرونا اقدام کنند تا بتوانند در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت کنند.

رانندگانی که کارت واکسن نداشته باشند از فعالیت در تاکسیرانی منع می‌شوند

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت بی‌توجهی، رانندگانی که کارت واکسیناسیون نداشته باشند از فعالیت در تاکسیرانی منع خواهند شد و تا زمانی که کارت واکسیناسیون معتبر آنها به دفاتر هماهنگی و اداری تاکسیرانی ارائه نشود، اجازه فعالیت بر روی تاکسی را نخواهند داشت.

وی اعلام کرد:‌ همچنین گشت‌های کنترل و نظارت این موضوع را به صورت رندومی میان رانندگان تاکسی بررسی می‌کنند و در صورت مواجه با این تخلف،‌ مطابق با آئین‌نامه انضباطی با راننده برخورد خواهد شد.

آمار رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت باشد روزانه اعلام می‌شود

محتشمی‌پور اعلام کرد: همچنین طی تعامل با اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور قرار شده است آمار رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت باشد نیز به صورت مستمر و روزانه به ما اعلام شود تا از فعالیت آنها و انتقال کرونا جلوگیری شود.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بیان داشت: از ۱۲ آذر تاکنون ۴ راننده تست کرونای آنها مثبت بوده و در صورتی که تست کرونای این افراد مثبت باشد حق فعالیت بر روی تاکسی را ندارند و در صورت بی‌توجهی تخلف انجام داده و با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.