کد مطلب: ۳۵۰۸۸۰

موج جديد بارندگی در راه است

موج جديد بارندگی در راه است

سازمان هواشناسی کشور برای اکثر استان‌های کشورمان در روزهای جمعه، شنبه و يکشنبه هفته پیش‌رو بارش برف و باران پيش‌بينی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شديد در استان‌های واقع در نوار غربی پيش‌بينی می‌شود. همچنين روز شنبه با تشديد سامانه بارشی، گستره بارش‌ها دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز را هم فرا خواهد گرفت.

روز يکشنبه هم فعاليت اين سامانه محدود به سواحل دريای خزر، شمال شرق و شرق کشور خواهد بود. همچنين قسمت جنوبي اين سامانه از روز يکشنبه تا روز سه‌شنبه در جنوب و جنوب شرق کشور فعال است. بر اين اساس وضع هوای کشور در هفته آينده به شرح زير پيش‌بينی می‌شود:

روز جمعه: بارش برف و باران گاهي وزش باد در استان‌های ايلام، لرستان، غرب چهارمحال و بختياري، شمال خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربايجان غربی و جنوب آذربايجان شرقی.

شنبه: بارش برف و باران و وزش باد شديد در استان هاي آذربايجان غربی، آذربايجان شرقی، اردبيل، زنجان، قزوين، البرز، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزي، قم، اصفهان، ايلام، لرستان، چهارمحال و بختياری، کهگيلويه و بويراحمد، فارس، خوزستان، غرب کرمان و بارش باران گاهی وزش باد شديد در استان بوشهر.

يکشنبه: بارش باران گاهي وزش باد شديد و در ارتفاعات بارش برف در استان‌هاي گلستان، مازندران، گيلان و بارش برف در استان‌های اردبيل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و رگبار و رعد و برق و وزش باد شديد موقتی در استان‌های هرمزگان و جنوب فارس.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.