کد مطلب: ۶۷۶۰۲

نتایج رتبه بندی ١٢٠ روزنامه کشور منتشر شد

نتایج رتبه بندی ١٢٠ روزنامه کشور منتشر شد

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای نتایج رتبه بندی ١٢٠ روزنامه کشور را منتشر کرد.به گزارش ایرنا، رتبه بندی روزنامه ها براساس عملکرد آنها در زمستان 94 مطابق با جدول شاخص هایی که پیشتر اعلام شده، صورت گرفته است. بر اساس اعلام اداره کل مطبوعات و

a3df111c5df4670a5e361bce6d4074f1_XL.jpg اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای نتایج رتبه بندی ١٢٠ روزنامه کشور را منتشر کرد.
به گزارش ایرنا، رتبه بندی روزنامه ها براساس عملکرد آنها در زمستان 94 مطابق با جدول شاخص هایی که پیشتر اعلام شده، صورت گرفته است.
بر اساس اعلام اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ، در اجرای طرح رتبه بندی روزنامه ها ابتدا در هیأت ارزیابی، خوداظهاری روزنامه ها بررسی و نتایج اولیه به ایمیل آنها (موجود در سامانه جامع رسانه های کشور) ارسال شد سپس هیأت تجدیدنظر پس از رسیدگی به اعتراضات، جمع بندی نهایی را ارائه داد.

** رتبه بندی بعدی پاییز 95
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی همچنین اعلام کرد:مرحله بعدی طرح رتبه بندی روزنامه ها در پاییز 95 مطابق دستورالعمل و شاخص هایی که در شهریور ماه جاری اعلام می شود، اجرا خواهد شد.
نتایج این مرحله در بهمن سال 95 منتشر می شود و روزنامه هایی که رتبه و امتیاز خود را در شناسنامه روزنامه درج کرده باشند، مشمول دریافت ٢ امتیاز تشویقی خواهند شد.
تخصیص آگهی های دولتی، یارانه و سایر تسهیلات اعطایی به روزنامه ها براساس نتایج رتبه بندی زیر تعیین خواهد شد.
جدول نتایج رتبه بندی روزنامه ها در سال 94 و نتایج رتبه بندی ١٢٠ روزنامه کشور اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.