کد مطلب: ۴۷۱۹۳۴

نتایج قرعه کشی دو محصول سایپا اعلام شد

نتایج قرعه کشی دو محصول سایپا اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی ۲ محصول کوییک s و ساینا s شرکت سایپا اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جوان قرعه‌کشی ششمین طرح عرضه محصولات سایپا در سال ۹۹ دیروز (شنبه ۱ شهریورماه) با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و رسانه‌ها انجام شد و اسامی برندگان پس از تایید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی‌ها، ظهر یکشنبه از طریق این شرکت اطلاع‌رسانی شد.

لیست کد‌های رهگیری منتخبین اصلی طرح مشارکت در تولید

در این طرح که دو خودرو کوییک. اس و ساینا. اس عرضه شده بود، در مجموع ۸۸ هزار و ۲۶۷ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۵۲۸ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

در قرعه‌کشی شنبه، چهار هزار و ۸۴۵ نفر انتخاب شدند و دو هزار و ۴۲۳ نفر (معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه‌کشی)، هم به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح برای خودرو کوییک. اس ۵۹ هزار و ۵۶۳ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۵۸۶ نفر به عنوان برنده قرعه‌کشی و ۷۹۳ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یاسین

    با این طرح خودرو قیمتش پایین نمیاد.تقاضا بیشتر از عرضه هست.یه تعداد ماشین خارجی وارد کنین تا مردم هم به واقعت گرایی حرکات دولت اعتماد کنند.

    • هیتلر،

      واقعیت کجا بوده دوست عزیز
      تا ایران خودرو و سایپا تو این مملکت هستن.همین آشو همین کاسه اس چون نفوذ اونا بیشتر از مردم بدبخت و فقیر هستش.

    • ناشناس

      با کدوم ارز تا به حال اسم تحریم و درآمد سالانه کشور به گوشتون خورده خروج ارز بیشتر مساوی با تورم بیشتر

  • ناشناس

    سلام
    آیا واقعاً کسی برنده شده تا حالا

    • ناشناس

      بللله ما ثبت نام کردیم و برنده شدیم اما باهزار دربه دری

    • عیسی

      آخرش باحسرت داشتن خودرو ازدنیامیرم وتواون دنیا هرکس مسئول این کاربوده که من به آرزوم نرسم وصاحب خودروشوم حتمایقشومیگیرم چون دیگه عمری نمونده منالان ۳۵سالمه والان جوون هستم نتونستم خودروبگیرم دیگه بامید فردا که بذارم هروقت پول خودرو روجمع میکردم قیمت دوبرابرمیشد آخه چه خاکی برسرم کنم بخداحتی به این ماشیناهم راضی هستیم که سواربشیم چون چاره ای نیست ولی به ایناهم نمیرسیم کجاشکایت کنیم کی فریادمنو میشنوه ای خدا به قرآن مردم ازحسرت

  • ناشناس

    سلام
    اگر همین پولهایی که بابت ماشینهای ایرانی پرداخت میکنیم به چین بدهیم هم خودرو با کیفیت تر و هم خیلی سریع تحویل میدهد.خودروسازهای ایرانی تولید کمتر هزینه کمتر سود بیشتر با گران کردن با هر بهانه ای یک روز زیر قبمت بازار یک روز هر سه ما یک مرتبه قیمت را بال بردن و … فقط این وسط مردم هستند که میسوزند.

    • هیتلر،

      بله دوست عزیز
      این بر میگرده به ضعف مدیریت دولت مردان پر ادعا…که فقط از شعار دادن حرف اول رو میرنن

  • ناشناس

    سلام
    تورو به خدا به عنوان یک رسانه بیطرف بداد ما برسید.من بعد از پنج سال بدون خودرو با زحمت و شانس اسم همسرم در قرعه سایپا خودروی کوئیک برای اسفند۹۹ در آمد.۴۰م که واریز کردیم از فردای همان روز گفتند باید ۲۰درصد روی خوردوهای دو کارخانه افزایش قیمت بدهند.یک ماهم نگذشته دوباره تو خبرها همش میزنند هر سه ماه به دلخواه افزایش میتوانند داشته باشند.خوب اگر اولش میگفتند که میخواهند تا آخر سال این بلا را نازل کنند من این کارو نمیکردم.به خدا قسم به جان بچه هام به روح رسول الله شبها از استرس و فکر خواب ندارم.همون ۴۰م باقیمانده را میخواستم با وام و اضافه کاری جور کنم بازم شک داشتم.وقتی هم به شرکت زنگ زدم گفتم اگر انصراف دهم پولم را پس میدهید گفتند سه ماه دیگر.پولی که حتی یک ریال سود و ضرر و زیان هم ندارد.ماندم تو کار خودم از بچه های کوچیکمم خجالت میکشم از بس ذوق دارند.به هر چیزی ایمان دارید انعکاس دهید.دست من که به جایی نمیرسه.خداوند پشت و پناه شما باشد و یار مظلومان و ضعفا?

    • ناشناس

      آنچه بە جایی نمیرسد فریاد است

    • ناشناس

      منم به اسم خامومم ثبت نام کردم سایناsبرنده شدم پولشوهم واریزکردم خب الان قانون اومده میگفتن هر3ماه یک با افزایش قیمت بدن اماشورای رقابت اونوردکردباتورم میگن افزایش بدین ازامروزهم قیمت ماشین داره میاد پایین حیف نیست بری انصراف بدی 3ماهه دیگه پولتوروبرزین توحساب اونم بدون سودنگران نباش خدابزرگه اونی خواسته تووخانوادتوخوشحال کنه اونم پولشوجورمیکنه نگران نباش انشالله دل بچه های کوچولوت هم تاتحویل ماشین شادمیمونه

  • ناشناس

    درب گمرک بوشهر باز کنین اگر واقعان دلسوز مردم ایران هستین در غیر اینصورت تمام حرفاتون دروغه

  • هیتلر،

    خاک تو سرما که برای خودرویی که حتی کشورهایه آفریقایی هم سوارش نمیشن باید۱۰برابر پول بدیم والبته اگه تو قرعه کشی لپ لپ این شرکت برنده بشیم.
    بله…..تاسف بحال دولت که نتونستن۲خودرو ساز رو مدیریت کنن

  • رضا

    سلام من چندین بار ثبت نام کردم به اسمم در نیامد… اما این دفعه بهم گفتن پلاک فعال داری تیبا …..منم خوشحال شدم رفتم خانه به امید اینکه ببینم تیبا تو پارکینگ هست دیدم نه نیست که نیست

  • ناشناس

    تا زمانی ک صف بکشید واسه قرعه کشی ک چن سال بعد تحویل بدن همین آشه کاسه هست .شرکت خودرو سازی فک میکنن چی میخااان تحویل بدن ک مردم صف میکشن .نخرید

  • ناشناس

    سلام من برای کوییک اسم نوشتم اسمم درامد ،امتیازمو میخوام بفروشم ،کسی خواست تماس بگیره

    • ناشناس

      چند؟؟؟

  • حامد

    حسرت شده سهم جوان هایی مثل ما که دیگه رسیدن به یک خوددو شده رویا خدایا تو خودت برس بداد ما

    • ناشناس

      بابا من بد شانسم