کد مطلب: ۵۶۵۹۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ناهید کیانی مغلوب کیمیا علیزاده شد! / حرکت عجیب کیمیا علیزاده پس از پیروزی!

ناهید کیانی مغلوب کیمیا علیزاده شد! / حرکت عجیب کیمیا علیزاده پس از پیروزی!

ناهید کیانی و کیمیا علیزاده امروز در دور نخست رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک به مصاف هم رفتند اما ناهید کیانی نتیجه را به کیمیا علیزاده واگذار کرد و مغلوب او شد. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، ساعت ۵.۳۰ دقیقه صبح امروز سوم مرداد ماه،ناهید کیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت اما در نهایت کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ کیانی را شکست داد.

در ابتدا اختلاف تنها دو امتیاز بود و حتی به یک اختلاف نیز رسید، اما در ادامه بازی عملکرد بهتر علیزاده و اخطارهای کیانی باعث شد نتیجه به سود علیزاده رقم بخورد.

نکته جالب این مسابقه این بود که دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفته بودند. دو فردی که یکی با پرچم پناهندگان مسابقات توکیو شرکت کرده و دیگری با پرچم ایران. به عبارتی دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفتند که نتیجه به نفع کیمیا علیزاده تمام شد.

آنگونه که ایسنا گزارش داده پس از پایان مبارزه، کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت. دو ورزشکار پس از مسابقه هیچ‌کدام حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشدند.

پیش از این هم بسیاری می‌گفتند ناهید کیانی شانس چندانی برای پیروزی در این دیدار ندارد. زیرا او شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

اما کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است اما امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت کرده است.

حالا با توجه به برد کیمیا علیزاده، او باید در دور بعدی با جید جونز نفر یک رنکینگ و دارنده ۲ طلای المپیک بازی کند. ناهید کیانی هم برای حضور در شانس مجدد باید منتظر عملکرد علیزاده در رقابت‌های بعدی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه این خانم به جز ایران به اسم کشور دیگه در مسابقه شرکت میکنه خدا کنه هیچوقت مدالی نیاره اما اگه در آینده از طرف ایران میره انشاالله به بهترین مدالها برسه و باعث افتخار ایران بشه که مطمئنا همینطور هم میشه

  • ناشناس

    عجیب آنکه عده‌ای در داخل دندان تیز کرده اند که کیمیا علیزاده ببازد تا بگویند تاوان وطن فروشی این است!
    و امثال مسیح علینژاد دم تکان میدهند از بُرد او تا چماقی شود بر سر جمهوری اسلامی!و این وسط هیچکس حواسش به خود این دختر نیست.
    خانم کیمیا علیزاده
    همه طلاها و تشویق ها و تعریف هایی که بردید نوش جانتان
    همه سکه ها و خانه ها و ماشین هایی که خرجتان شد حلالتان
    نه گله ای داریم از این بیمعرفتی
    نه اوقاتمان تلخ است
    اصلا آمدم بنویسم که:
    زیر هر پرچمی بازی کنید
    باز ما برایتان آرزوی موفقیت میکنیم
    هم خون ما و هم خاک مایید حتی اگر
    خارج از این خاک باشید
    شما رفتید ولی ما ایستادیم
    و هروقت بخواهید برگردید
    روی ما حساب کنید
    این ها را گفتم که بدانید
    به هرکجای این جهان که پناهنده شوید
    باز ناموس ایرانی مایید
    روی غیرت ما حساب کنید.

    • ناشناس

      افرین بر نویسنده این متن ،افرین بر غیرت و غرورت برای دختر ایرانی ،چقدر روحت بزرگه،کاش همه مثل تو بودن.بزرگوار

    • ناشناس

      چرا از جانب دیگران صحبت میکنید لطفا فقط از جانب خودتان نظر بدین

    • قهرمان

      دمت گرم حرف حسابی زدی لطفا از جانب خودت حرف بزن هی نگو ما

  • عارف

    این دفعه چندم هست که نظر منطقی و فاقد توهین منو تایید نمی کنید. امیدوارم وقتی در ردیف منافقان به حساب آمدید و به جهنم واصل شدید، معنی رعایت عدالت و معنی سخنان توهین آمیز را درک کنید. البته متاسفانه امکان برگشت و جبران نخواهید داشت اون موقع.

  • ناشناس

    احسنت به کیمیا زندگی خودته هر جوری که دوس داری لذتشو ببر ایران جای موندن نبود دولت ما دزد و دروغ گو

    • محمدصدرا

      این چه حرفیه ایران همیشه ایرانه و یه وجب خاکش تمام اروپا و امریکا رو با تمام لذتهایش میارزد در ایران هر کس که حکومت کنه دلیل نمیشه بخاطر چند صباح لذت بردن دردیار غربت همه چیز و زیر پا بزاری.جالبه طبق آمار جهانی ۹۰درصد کسانیکه بهر دلیل از کشورشون ب کشور دیگری رفتند پشیمانند

  • ناشناس

    درود می‌فرستیم بر خانم کیمیا علیزاده که هر جا باشند مایه افتخار ما هستن
    و لعنت بر تمام وطن فروشانی که در راه شکست ایران قدم بر میدارند. نمک خوردن و نمکدون شکستن. وطن فروش در بین ما جایی ندارن بهتر است در همون جایی که هستن بمانن

    • کارما کارما

      الان نخبه های که از ایران میرن وطن فروش هستن، اگه اینجا بمونن وافسرده بشن ومعتاد بشن میشن وطن پرست، آخه این چه منطقی هستشما باید برین یقه کسی رو بگیرین که باعث میشه آدمها از وطن خودشان فرار کنن، الان اینهمه آدم تو ایران هست که با جون دل به کشور خدمت کردن اما ذره ای رسیدگی نشدن وبا فقر مردن وخیلی ها هم دارن با فقر زندگی میکنن خانه از بس ویران است

  • ناشناس

    ان چیزی که باعث نفرت از کیمیا علیزاده می شود این است که کشف حجاب کرده بود و با موهای عریان در مسابقات تکواندو شرکت کرد و اینکه ایشان قبلا حذف شده بودند و بازگشت دوباره به مسابقه ناداوری است و در مسابقه تکواندو همیشه داوران و سیاست حرف اول را می زند و در مرحله دوم مهارت تکوادوکار مطرح است جو روانی به ضرر ناهید کیانی بود

  • پاندا

    عرض سلام
    پناهجویان نه.. بهتره بگیم بی پناهان:/
    وقتی حجاب داشت مدال المپیک گرفت حالا ببینیم با کشف حجاب چند مدال و از کجا مدال میگیره!!!به نظر من که با رفتن از ایران،مدال نابودی را به گردن خود آویخت

  • فرشته

    بنظر من اگه کیمیا علیزاده طلا هم میگرفت ارزشی نداشت ببینید تو تیم پناهنده ها جز ایرانیا وافغانیا دیگه چ کشوری بود کشور باعث افتخاره و پناهنده ومهاجر همیشه سرباره پس هرچه زندگی در کشور سخت باشه شرف داره ب رفاه و آسایشک با سربار بودن بدست بیاد ولی خوب شد همچین آدمایی هیچوقت نمیتونن ناتو گول بزنن ویگن جانم فدای اینا وطنو فدای ی ذره رفاه وپیشرفتبیشتر میکنن

  • ناشناس

    نباید بخاطر چندصباح لذت یا هر دلخوشی همهچیز و پشت سر بزاریم و از ایران و ایرانی بد بگیم کسی نمیگه مگر اونطرف چی داره که راحت همه چیز و بزبان میاریم هیچ میدکنید طبق امار جهانی بیش از ۹۰درصدکسانیکه بهر دلیل رفتند پشیماند و ارزوی برگشتن را دارند.

  • گمنام

    بخدا دلم به حال همه میسوزه وقتی به ادم بها ندن وآدماندید بگیرن همین میشه بخدا همه دنبال آرامش وراحتین ولی افسوس که نیست یعنی بعضیا نمیذارن این مملکت برا یه عده خوبه بقیمونم ول معطل بخدا این حق ما ایرانیا نیست که همش غرق غم وقصه باشیم اونوقت توقع داریم مردم فرار نکن هر کسی هم که دنبال آسایشه بهش میگیم وطن فروش من خودم یه کارگر ساده ام وهمیشه شرمنده زن ودختر ۵ سالمم چه به روزمون آوردن پس مایی که مثلا مسلمونیم خدامون کجاست