کد مطلب: ۴۸۵۵۷۳

با نحوه تبلیغ در گوگل و رشد تجارت خود آشنا شوید

با نحوه تبلیغ در گوگل و رشد تجارت خود آشنا شوید

تبلیغات در گوگل ادز معروف به گوگل ادوردز بزرگترین و پرکاربردترین پلت‌فرم تبلیغات آنلاین در جهان است و با تبلیغ در گوگل، کسب و کار شما می‌تواند به مخاطبان بالقوه میلیونی برسد.

تبلیغ در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید برای گسترش دامنه فعالیت شغل خود، یافتن مشتریان جدید و رونق کسب و کار خود بگیرید، تبلیغات در گوگل ادز معروف به گوگل ادوردز بزرگترین و پرکاربردترین پلت‌فرم تبلیغات آنلاین در جهان است و با تبلیغ در گوگل ، کسب و کار شما می‌تواند به مخاطبان بالقوه میلیونی برسد.

تبلیغات در گوگل چگونه کار می‌کند

گوگل ادز به عنوان یک سیستم حراجی عمل می‌کند، اما بر خلاف حراجی عادی، فقط پیشنهاد شما مهم نیست، حراج کیفیت و ارتباط تبلیغات آگهی شما را در نظر می‌گیرد.

حراج گوگل ادز حول مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مرتبط با شغل خودشان را شناسایی می‌کنند -و احتمالا جستجوگران در هنگام پیدا کردن چیزی از آنها در سرچ گوگل استفاده می‌کنند- و پیشنهاد آنها را با بیان اینکه هر بار که یک کاربر گوگل روی تبلیغات خود کلیک کند، چه مقدار پول می‌دهند، بپردازند. اینجاست که اصطلاح "تبلیغات به ازای هر کلیک" پرداخت می‌شود.

345678

حراج تبلیغات هر بار که یک جستجوگر کلمه کلیدی را وارد گوگل می‌کند، انجام می‌شود، به این معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که پیشنهاد می‌دهید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید است. و از آنجا که این چشم‌اندازها به طور فعال بدنبال آنچه می‌فروشید هستید، دقیقا در لحظه مناسب خود را نشان خواهید داد. این همان چیزی است که تبلیغات در گوگل را بسیار قدرتمند می‌کند و یکی از بهترین راه‌ها برای رونق تجارت شماست.

نحوه تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل به یک حساب گوگل ادز نیاز دارد که ایجاد آن رایگان است. وقتی حساب خود را باز کردید، وقت آن است که بفهمید چگونه از گوگل ادز برای رونق کار خود استفاده کنید!

موارد زیر یک فرآیند ده مرحله‌ای برای تبلیغات در گوگل است:

  1. اهداف حساب خود را تعیین کنید
  2. مخاطبان خود را تعیین کنید
  3. تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید
  4. بودجه و پیشنهادات را تعیین کنید
  5. ساختار بهینه حساب خود را ایجاد کنید
  6. تبلیغات با عملکرد بالا بنویسید
  7. صفحات فرود موثر ایجاد کنید
  8. پیگیری تبدیل را پیاده‌سازی کنید
  9. لیست‌های بازاریابی مجدد خود را افزایش دهید
  10. بهینه‌سازی را به یک عادت تبدیل کنید

ما در زیر نکات بیشتری درباره نحوه بهینه سازی تبلیغات گوگل خود ارائه خواهیم داد.

ساختار حساب بهینه گوگل ادز

اولین قدم این است که ساختار حساب خود را در نظر بگیرید. اگرچه روش‌های زیادی برای ساختار یک حساب ادوردز وجود دارد، مانند آینه‌سازی ساختار وب‌سایت شما یا طبقه‌بندی محصولات، اما موثرترین و موفق‌ترین حساب‌ها از نظر سلسله مراتب سازمانی از همان کیفیت برخوردارند. شکل زیر ساختار بهینه حساب گوگل ادز را نشان می‌دهد:

78ut6yrgdf

خود حساب بالاترین سطح است. درون هر حساب کمپین‌ها هستند. برخی از تبلیغ کنندگان فقط در هر زمان فقط یک کمپین اجرا می‌کنند، در حالی که برخی دیگر کمپین‌های زیادی را به طور همزمان انجام می‌دهند. هر کمپین گروه‌های تبلیغاتی مختلفی را در خود جای داده است که هر یک به نوبه خود حاوی کلمات کلیدی منحصر به فرد ، متن آگهی و صفحات فرود همراه هستند.

ساختار حساب گوگل ادز شما ممکن است این سلسله مراتب را دقیقا منعکس نکند، اما سازماندهی حساب خود به این روش به شما امکان می‌دهد از همان ابتدا همه چیز را منظم و منظم نگه دارید، عواملی که می‌توانند تأثیر بسزایی در معیارهای PPC مانند نمره کیفیت داشته باشند.

با ادوردز 20 در گوگل تبلیغ کنید

گذشته از جنبه‌های فنی راه‌اندازی و اجرای یک کمپین PPC با استفاده از گوگل ادوردز، بسیاری از تبلیغ کنندگان با تعهد زمانی لازم برای دستیابی به موفقیت با جستجوی پولی دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل آژانس تبلیغاتی ادوردز 20 برای هزاران کسب و کار تبلیغاتی در گوگل بسیار ارزشمند به اثبات رسیده است و می‌توانند هزینه تبلیغ در گوگل شما را کامل مدیریت نمایند.

مدیریت و کانفیگ تخصصی اکانت گوگل ادوردز شما

برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود، باید بدانید که چه اقداماتی انجام می‌شود و کجا می‌توان پیشرفت‌هایی انجام داد، ادوردز 20 می‌تواند دقیقاً به شما در انجام این کار کمک کند.

گوگل ادز

همین امروز به وب‌سایت adwords20.com وارد شده و مشاوره رایگان بگیرید.

خدمات مشاوره‌ای ادوردز 20:

تجزیه و تحلیل، بهینه‌سازی و توجه مداوم برای سودآوری بیشتر تبلیغات در گوگل لازم است. با این حال، برای بسیاری از مشاغل کوچک و شرکت‌های دارای منابع محدود، مدیریت یک کمپین جستجوی پولی در گوگل ادز می‌تواند یک کار تمام وقت باشد. به همین دلیل می‌توانید این وظایف را به ادورز 20 بسپارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.