کد مطلب: ۵۷۶۸۶۳

قیمت دلار و یورو اعلام شد / نرخ ارز صرافی ملی امروز ۱۴۰۰/۶/۱۱

قیمت دلار و یورو اعلام شد / نرخ ارز صرافی ملی امروز ۱۴۰۰/۶/۱۱

امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته رقم ۲۶۶۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ دلار صرافی ملی امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) اعلام شد.

بر این اساس نرخ دلار بدون تغییر خاصی نسبت به روز قبل، ۲۶۶۵۰ تومان ثبت شده است. همچنین نرخ خرید دلار ۲۶۱۲۲ تومان اعلام شده است.

قیمت یورو نیز با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۳۱۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد. همچنین نرخ خرید یورو در این صرافی ۳۰۶۳۱ تومان تعیین شده است.

Capture

آخرین اخبار حوزه ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار 27500 تومن. پیش به سوی دلار 30 تومنی.

    • ناشناس

      چرا

  • ناشناس

    دلارو بیارید پایییییییین دیگ کلی ریال سر دستمه?

  • ناشناس

    شما را بخدا فکری هم به حال خانواده هایی بکنین که بخاطر اینده فرزندان و از سر ناچاری بچه هاشون در کشور های خارجی درس میخونن،باین وضع دلار بخدا همه توانمان صفر شده،ومونیدیم بر سر دو راهی،،کاری بکنین دیگه عمر بچه های ما بیشتر هدر ندره،،فکری به حال ارز بکنین

  • ناشناس

    پس به سوی دلار ۲۲ هزار تومانی

  • ناشناس

    توهم دروغ نگواینقدردلار۲۷۵۰۰ تومان هست جناب رییسی اگه نتوانی دلاررامهاروتورم راکنترل کنی دیگه امیدی به این نظام بطورکلی برای همیشه ازبین میره ونقطه امیدی ک هم مونده تاریک میشه برای همیشه پس مردم منتظرشما وتیم اقتصادی وسیاسیتون هستن.نزارناامیدبشیم ازاعتمادنصفه ای ک داریم

  • رضا

    ادامه بدین همینطور! قیمت این دلار لعنتی رو پایین بیارین! چی میخواین از این دلار بالا؟! هزینه ها و ریخت و پاشها رو کم کنید، دولت رو سبک کنید! و اینهایی که وارد کشور می‌شوند به عنوان توریست، می‌توانید از انها ارز در هتل‌ها و جاهای دیگه دریافت کنید، چه میدانم!! راه حل پیدا کنید! چرا اقتصاد یک کشور اینقدر باید به دم یک ارز انهم ارز کشوری وابسته باشه که در تحریم‌ شان هستیم؟!