کد مطلب: ۴۴۰۰۲۰

اولین نرخ ارز نیمایی در سال ۹۹

اولین نرخ ارز نیمایی در سال ۹۹

جدیدترین نرخ فروش دلار در سامانه نیما ۱۳ هزار و ۵۶۹ تومان ثبت شده که نسبت به آخرین قیمت اعلام شده ۳۰ تومان کاهش یافته و این در حالیست که چند روزی است نرخ ارز در صرافی ملی اعلام نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین نرخ فروش دلار در سامانه نیما مربوط به تاریخ ۶ فروردین ماه است که بر این اساس میانگین نرخ فروش دلار ۱۳ هزار و ۵۶۹ تومان تعیین شده، همچنین آخرین نرخ خرید دلار نیز مربوط به تاریخ ۷ فروردین است که میانگین نرخ خرید دلار در بازار ثانویه(نیما) ۱۳ هزار و ۴۷۶ تومان بوده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عملا به دلیل کاهش نرخ نفت به ۱۳ دلار هر بشکه قیمت دلار افزایش پیدا خواهد کرد ۲۰ هزار تومان هم پیش بینی میشود قیمت دلار ۲۵ هزار تومان است

    • ناشناس

      احسن به این نظر
      واقعا تنهایی فکر کردی اینا را نوشتی
      رفتی تعطیلا ده هزار تا دلار خریدی داستان مینویسی دلار بره بالا اون ده هزارتا رابفروشی
      دلار تا ۱۲۰۰۰ تومن پایین میاد ربطی به نفت هم نداره
      اقتصاد ما تحمل قیمت دلار بالای ۱۳۰۰۰ تومن را نداره
      آنهایی که در توهم قیمت بالا برای دلار هستن
      حتما به یک روانپزشک مراجعه کنن
      اینجا ایرانه

  • ماندانا

    چه فایده دارد ارز نیمایی یا سهراب سپهری مگه زندگی ما شعره

  • ناشناس

    تو خوبی