کد مطلب: ۶۴۴۱۹۴

نرخ کرایه‌ها افزایش می‌یابد؟

نرخ کرایه‌ها افزایش می‌یابد؟

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه بین شهری وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چه زمانی نرخ کرایه افزایش می‌یابد؟

به نقل از ایسنا ، در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه پلاک عمومی بین شهری مطرح شده بود در حالی که در روزهای پایانی سال گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرده بودند که تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ نرخ کرایه‌ها افزایش نمی‌یابد.

داریوش باقرجوان-مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: در مهرماه سال گذشته براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت همه نرخ‌ها و قیمت‌ها ثابت ماند و امکان افزایش آن وجود نداشت.

وی افزود: در حال حاضر نیز براساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغ شده نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین شهری از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه تا پایان فروردین‌ماه سال جاری افزایش پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: از اردیبهشت‌ماه امسال نیز اگر قرار بر افزایش قیمت باشد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار همان دستورات صادر شده تصمیم‌گیری خواهد شد اما تا آن زمان هیچ التهابی نباید ایجاد شود و کرایه‌ها براساس نرخ‌های سال گذشته خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه وجود دارید جنسهای مهم که دست گذدن کلفتها هستو نزارید گرون بشه!! نمیشه تورم واقعی 200درصد باشه بعد رانندهای لیچاره نرخشون ثابت باشه!!

  • ناشناس

    پس معیشت راننده چی میشه