کد مطلب: ۲۷۲۱۱۶

دی بروین:

نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم

نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک از پیروزی برابر برزیل خوشحال است و از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش قبل از دیدار برابر فرانسه گفت.

تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک توانست با درخشش ستاره منچسترسیتی برزیل را شکست دهد. جدال حساس تیم‌های ملی فوتبال برزیل و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی 2018 روسیه با پیروزی دو بر یک بلژیک به پایان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ،کوین دی بروین، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در این دیدار عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شود.

دی بروین بعد از این بازی، گفت‌: از نظر تاکتیکی و فنی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم به ویژه‌ در نیمه نخست که فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و خوشبختانه دو گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم تیم‌ ‌ملی برزیل تاکتیک خود را تغییر داد. آنها بهتر از ما بازی کردند. با این حال ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم باز هم به گل دست یابیم.

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در ادامه‌ صحبت‌های خود، بیان‌ کرد: برزیل در پنج ‌دقیقه آخر سراپا حمله شد. شخصیت واقعی ما مورد آزمایش و محک جدی قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم سر بلند بیرون بیایم و نشان دهیم که تیم خوب و با کیفیتی هستیم.

این ستاره بلژیکی منچسترسیتی در پایان سخنان خود، اظهار کرد: در حال‌ حاضر باید با تیمی غیرعادی در نیمه نهایی بازی کنیم. تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه تیم بسیار خوبی نشان داده است . بدون شک در نیمه نهایی با تیم آسانی بازی نخواهی کرد و ما هم آماده این دیدار بزرگ هستیم.

منبع:اسکای‌اسپورت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.