خبر مهم:

کد مطلب: ۲۶۹۰۵۳

زلاتان تغییر نظر داد

زلاتان تغییر نظر داد

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال سوئد تغییر نظر داد و به حمایت از تیم‌ ‌ملی کشورش پرداخت.

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد توانست با شکست دادن کره جنوبی و مکزیک با وجود شکست برابر آلمان به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،سوئد در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال سوییس خواهد رفت. زلاتان که تا قبل از آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار نظرهای تمسخر آمیزی درباره تیم‌ ‌ملی کشورش داشت به یک باره تغییر نظر داد.

این مهاجم سرشناس که در لیگ آمریکا بازی می‌کند به حمایت از تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد پرداخت.

او گفت‌: تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این تیم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و برابر هر تیمی به پیروزی برسد.

مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد ادامه‌ داد: برد و باخت مهم نیست،‌ بلکه مهم این است که تیم خوب ظاهر شود و سوئد تا الان توانسته انتظارات را بر آورده کند و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همه ما از این تیم حمایت خواهیم کرد. امیدوارم که در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال سوییس هم به پیروزی برسیم.

ایبراهیموویچ قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تصمیم خود برای خداحافظی از بازی‌های ملی صرف نظر کرد به این امید که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رود اما سرمربی سوئد حاضر نشد که او را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند و همین باعث شد تا او اظهار نظرهای تندی را بر زبان آورد.

منبع:DPA

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.