کد مطلب: ۵۵۳۸۳۵

رئیسی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

قرار بود به یارانه نیازی نباشد

قرار بود به یارانه نیازی نباشد

سیدابراهیم رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قرار بود ارزش پول ملی حفظ شود و قرار بود وضعیت اقتصادی مردم به جایی برسد که نیازی به یارانه نداشته باشند، اما امروز مشکلات بیشتر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، او در گفت‌وگوی تلویزیونی در شبکه استانی کرمان سخن می‌گفت. گزیده‌هایی از سخنان او را در ادامه می‌خوانید.

-کرمان به‌ این دلیل که شهر و استانی آفتابی است و از این نعمت الهی بهره‌مند است می‌تواند مرکز تولید انرژی خورشیدی باشد. اگر مدیریت آب در استان کرمان انجام نشود محصولات کشاورزی را از دست می‌دهیم.

-اعتقاد داریم در کشور اگر مدیریت آب انجام شود می‌توانیم محصولات کشاورزی را رونق بدهیم. در استان کرمان که معدن و کشاورزی در آن حرف اول را می‌زند جذب سرمایه‌گذاری خوبی شده است اما این میزان معادن هیچ تناسبی با فقر در این استان ندارد.

-باید به‌سمت چند برابر کردن صادرات غیرنفتی کشور برویم و در استان کرمان این زمینه فراهم است. این امکان وجود دارد که صادرات غیرنفتی از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

-قدرت، فقط قدرت نظامی نیست و با قدرت اقتصادی نیز می‌توان امنیت ایجاد کرد. سفره مردم باید پررونق شود و مشکلات معیشتی و سفره مردم را باید متحول کرد.

-قرار بود ارزش پول ملی حفظ شود و قرار بود وضعیت اقتصادی مردم به جایی برسد که نیازی به یارانه نداشته باشند، اما امروز مشکلات بیشتر شده است در حالی که اگر ظرفیت‌ها عادلانه تقسیم شود رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد.

-مردم باید بتوانند بدون لکنت خواسته خود را مطرح کنند و حق خود را بگیرند.

-امروز حلقه مفقوده در مدیریت کشور یک مدیریت کارآمد و مبارزه با تبعیض و فساد است گفت. درصد ظرفیت تولیدی کشور خالی است که باید به‌کار گرفته شود.

-در چند سال گذشته که به استان کرمان سفر کردم جمعیت عظیم مردم را در عرصه‌های مختلف دیده‌ام. یک مدیریت کارآمد در استان کرمان می‌تواند سفره مردم را پررونق کند و اشتغال را افزایش بدهد.

-صادرات غیرنفتی کرمان به کشورهای همسایه باید افزایش پیدا کند و این امکان وجود دارد گفت.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سال دیگه این موقع خدمتتان عرض می کنم

    • آرین

      لطفا یارانه ای نقدی تا نفری ۵۰۰ هزار اضافه شود.کارت خرید اعتباری ۲۰۰ و۱۵۰ هزاری داده شود.اشتغالزایی زیاد شود.اررانی ایجادشود.خانه و ماشین ارزان گردد.وامهتی کم بهره دادا شود.