کد مطلب: ۵۸۶۶۴۲

جابه‌جایی نماد بورس کالا

جابه‌جایی نماد بورس کالا

معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران با انتشار نامه‌ای از جابه‌جایی نماد بورس کالا خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران در نامه‌ای به مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرده است با توجه به اینکه شرکت بورس کالای ایران شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بورس تهران را احراز کرده است، نماد معاملاتی آن از تابلوی فرعی بازار اول به تابلو اصلی بازار اول منتقل شد.

در نامه مجید نوروزی معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران به حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران آمده است: با سلام و احترام چنانچه استحضار دارید انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلوها و بازارهای بورس اوراق بهادار تهران براساس اطلاعات آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر شرایط مندرج در مواد ۱۲ الی ۱۵ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران در پایان مرداد ماه هر سال انجام می‌شود. با عنایت به اینکه شرکت بورس کالای ایران شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بورس تهران را احراز کرده است، نماد معاملاتی آن از تابلوی فرعی بازار اول به تابلو اصلی بازار اول منتقل شد.

در ادامه این نامه آمده است: ضمن عرض تبریک به مدیران، کارکنان و سهامداران آن شرکت، امید است با تداوم رعایت قوانین و دستورالعمل های مقرر، شاهد رشد و تعالی روزافزون و تداوم حضور آن شرکت در بورس اوراق بهادار تهران باشیم.

بورس کالا

منبع: بورس کالای ایران

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس کالا کجا بود وقتی قیمت‌ محصولات دستوری تعیین و از کارخانه خرید میشه؟