کد مطلب: ۵۷۵۶۱۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادهای بورسی امروز متوقف شدند؟ / دی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

کدام نمادهای بورسی امروز متوقف شدند؟ / دی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

امروز هفتم شهریور بازار با عرضه و تحرکات منفی آغاز به کار کرده است اما امروز کدام نمادها با توجه به پیام ناظر متوقف شدند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع بازار امروز ناظر بازار از توقف نمادهای توقف نمادهای معاملاتی ثعمرا، داوه، شسینا، خپارس، چکارن، بترانس، قصفها و غبهنوش به دلیل تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت خبر داد. همچنین وقفه معاملاتی نماد (خپارس) هم به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت از سمت ناظر بازار اعلام شد.

نماد معاملاتی شرکت بانک دی (دی) پس از افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز یکشنبه هفت شهریور آماده انجام معامله است.

همچنین امروز شاخص کل بورس با سه هزار واحد منفی آغاز به کار کرد و در کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن اما امروز بازر هم مثبت شروع بعه کار کرده و با هزار واحد مثبت در محدوده ۴۶۸ هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای گروه بانکی امروز با عرضه آغاز به کار کردند و روند منفی را در پیش گرفتند. همچنین دیگر شاخص‌سازان بازار هم مثل کگل، فارس و تاپیکو هم تاثیری منفی بر شاخص گذاشتند. امروز بیشترین تراکنش‌ها برای سپید، خودرو و شستا ثبت شده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام وعرض ادب
    کارگزاری تدبیرگران باسامانه معاملاتی پرانا متاسفانه هرروز دارای مشکل است وهیچ کسی هم پاسخگو نمیباشد بهجز اینکه میگن پوزش میطلبیم
    اخه کسی نیست جواب ملت درمانده در بورس رابدهد
    ضمن تشکر از سایت وزین تجارت نیوز میخواهم که مطالبه گری مارا انجام دهد با سپاس

  • ناشناس

    1580 بای بورس

  • ناشناس

    فروشندگان دی براتون متاسفام!!!!