کد مطلب: ۴۰۳۲۵۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

سهام نمایشگاه‌ها به بخش‌خصوصی واگذار نمی‌شود

سهام نمایشگاه‌ها به بخش‌خصوصی واگذار نمی‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران می‌گوید: به هیچ وجه قرار نیست که نمایشگاه‌های بین‌المللی را به بخش‌خصوصی واگذار کنیم. جدیدا بر نحوه فعالیت نمایشگاه شهر آفتاب نیز سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرداد ماه امسال بود که مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران خواهان واگذاری نمایشگاه‌ها به بخش‌خصوصی شد و تاکید کرد این تشکل‌ها هستند که باید برگزارکننده نمایشگاه‌ها باشند؛ این پیشنهاد فعالان اقتصادی به واگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها به بخش‌خصوصی در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد دولت نسبت به واگذاری سهام نمایشگاه به بخش‌خصوصی مخالفت می‌کند. اخیرا هم مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با صراحت اعلام کرد که برنامه‌ای برای واگذاری نمایشگاه‌ها به بخش خصوصی نداریم.

در همین حال مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در پاسخ به این پرسش که نتیجه واگذاری نمایشگاه‌ها به بخش‌خصوصی به کجا رسید؟ به تجارت‌نیوز گفت: به هیچ وجه قرار نیست که نمایشگاه‌های بین‌المللی را به بخش‌خصوصی واگذار کنیم. جدیدا بر نحوه فعالیت نمایشگاه شهر آفتاب نیز سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

بهمن حسین‌زاده افزود: برای انتقال برخی از نمایشگاه‌ها به نمایشگاه شهر آفتاب با شهرداری تهران توافق کرده‌ایم. براین اساس مقرر شد برای انتقال برخی نمایشگاه‌های پر مخاطب به این محل بعد از آماده‌سازی با همکاری شرکت سهامی انجام شود. مصمم به جذب سرمایه‌گذار هستیم و بر این اساس به زودی فراخوان جذب سرمایه‌گذار داده خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.