کد مطلب: ۱۲۷۵۶۵

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اقدام ارزنده شهرداری تهران است

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اقدام ارزنده شهرداری تهران است

شهردار مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مجموعه بسیار کاملی است و شهردار تهران اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهر آفتاب، صولت مرتضوی شهردار مشهد در رابطه با نمایشگاه شهر آفتاب اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب که در جوار حرم مطهر قرار

شهردار مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مجموعه بسیار کاملی است و شهردار تهران اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهر آفتاب، صولت مرتضوی شهردار مشهد در رابطه با نمایشگاه شهر آفتاب اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب که در جوار حرم مطهر قرار گرفته، مجموعه بسیار خوبی است و از این رو شهردار تهران اقدامات بسیار ارزنده ای در این مجموعه انجام داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی تهران در مرکز شهر قرار دارد؛ بر این اساس شهروندان با مشکلات متعدد زیست محیطی و ترافیکی مواجه بودند؛ از این رو شهرداری تهران اقدام ارزنده ای انجام داده است .

مرتضوی عنوان کرد: نمایشگاه شهر آفتاب در یکی از محوری ترین و موثرترین ورودی های تهران قرار گرفته و انتخاب این محل و بهره برداری از آن کار مبارکی است که از آن استقبال می کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.