کد مطلب: ۴۴۲۳۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبری برای متقاضیان وام یک میلیونی / نگران حذف یارانه نباشید / «اهدای یارانه» واقعی نیست!

خبری برای متقاضیان وام یک میلیونی / نگران حذف یارانه نباشید / «اهدای یارانه» واقعی نیست!

تعداد قابل توجهی از متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی (یا همان یارانه کرونا) در چند روز اخیر در پیام‌هایی برای تجارت‌نیوز نوشته‌اند که پس از مراجعه به سایت ثبت نام برای وام یک میلیونی، به اشتباه گزینه‌ اهدای یارانه را انتخاب کرده‌اند و اکنون نگران حذف یارانه خود هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تعداد قابل توجهی از متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی (یا همان یارانه کرونا ) در چند روز اخیر در پیام‌هایی برای تجارت‌نیوز نوشته‌اند که پس از مراجعه به سایت ثبت نام برای وام یک میلیونی، به اشتباه گزینه‌ اهدای یارانه را انتخاب کرده‌اند و اکنون نگران حذف یارانه خود هستند. تعدادی از این کامنت‌ها را در زیر بخوانید:

«باسلام. گفتن برید تو سایت برآوام ۱ملیونی ثبت نام کنید اشتباهی گزینه اهدا رو زدم شدیدن نگران اینم یارانم حذف نشه لطفن پیگیری کنید. باتشکر»

«من اشتباهی اهدای یارانه رو زدم چی کارکنم کمکم کنید???»

«باسلام. گفتن برید تو سایت برآوام ۱ملیونی ثبت نام کنید اشتباهی گزینه اهدا رو زدم شدیدن نگران اینم یارانم حذف نشه لطفن پیگیری کنید. باتشکر»

«سلام من تو سایت هدفمندی رفتم به اشتباه اهدا یارانه رو زدم الان باید چکار کنم راهنمایی کنید که یارانه مون قطع نشه»

«باسلام لطفااول سایت را راه اندازی کنید و بعد به مردم اطلاع رسانی کنید بنده اشتباه سایت رفاهی اعلام نیاز را ثبت نام کردم چون سایت دیگه ای نبود فکر کردم همین هست بعد فهمید سایت اهداد یارانه است حالا چه خاک به سرم بگیرم مثلا خواستم تقاضای وام کنم یارانم را بخشیدم»

بخش قابل توجهی از این کامنت‌ها را در گزارش « قسط یارانه کرونا، ماهانه ۴۷ هزار تومان » و « اختلال در سامانه ثبت وام کرونا » می‌توانید بخوانید.

اما اطلاعیه جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد یارانه کسی به واسطه این اقدام حذف نشده و هنوز سایتی برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی اعلام نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر این که برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت‌های مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود. به اطلاع رسانه‌ها و هموطنان می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ ۲۰ فروردین ماه آمده است، هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها تأکید می شود اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اصغرمهدیپور

    سلام ماهم اشتباهی زدیم توروخداکمک کنین اهدای یارانه روحذف کنن وام ماروواریزنکردن

  • یوسف نوری

    من 22 فروردین اشتباهی اهدا یارانه رو بجای ثبت نام وام زدم وامروز 4 اردیبهشت وام یک میلیونی به تعلق نگرفته چیکار کنم

  • ناشناس

    سلام من سه شنبه کدملی رو ارسال کردم پیام دریافت شد هم برام اومد پنجشنبه برای اقوام ما واریز شد اما به من نریختن چه کنم

  • حسن

    من اشتباهی زدم دیشب توسایت تاریخ6 اردیبهشت ماه پر کردم من حذف نکنید

  • شافعی

    سلام درتعطیلات عیداشتباها اهدایارانه روزدم یکماه است هرجامراجعه میکنم هیچ پاسخی وحتی تلفنها ی که گذاشتن جواب نمیدن برای وام یکمیلیونی هم نوشتم ندادن خواهشن راهنمایی کنید سپاسگزارم

  • ناشناس

    سلام همه جا اعلام کردید یارانه را که به اشتباه اهدا کردم حذف نمیشه ولی یارانه من قطح شده وام هم نداند پیام باکد ملی دریافت کردم ولی خبری نبود نه مرحله اول ونه مرحله دوم چکار باید بکنم

  • ناشناس

    سلام ترا خدا جواب بدید چکارکنم اهدای یارانه اشتباه و چکار کنم یارانه قطح شده امروز هم وام مرحله دو هم نداند کد ملی ارسال کردم پیام اومد ولی از وام خبری نشد لطفاً خود سرپرستم بچه هام عصبی شدند سهم بچه را هم حذف کردم من سرپرستشون هستم پسرم ازدواج کرده یارانه خودش را جدا کرد یه پسرم هم بیکاره وهم بیمار یه فرزندم هم دارو داره بیماری تاکا یاسو بیمارستان شهدای تجریش پرونده داره اونم عصبی شد یارانه خودش را جدا کرد همشون از دست من ناراحت شدند چرا من اشتباهی حذف کردم لطفاً یه کاری بکنید بخدا پسرم هم مستاجره خیلی ناراحت کار درست حسابی نداره

  • صیحه الهیاری

    سلام من روز اول ثبت نام یک میلیون کردم سرپرست خانواده هستم چیزی هم ندارم پیام اومد برای شما ثبت شده ولی نریختن همسرم فوت کرده سه ماه

  • وحید

    سلام.من بعد اینکه شماره ملی مو ثبت کردم از طریق پیامک جهت وام 1 میلیونی وام و واریز کردن ولی یارانم به طور کل قطع شده در صورتی که قرار بود مبلغ 40 یا 45 تومن بابت قسط وام از یارانه کسر کنند. لطفا راهنمایی بفرمایین چکار کنیم.

  • نگین

    سلام وقت بخیر ….لطفا خبر هایتان را هر چند روز یکبار بروز رسانی کنید