کد مطلب: ۱۲۴۰۱۷

نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد

نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با  تسهیلات بانک صنعت و معدن  افتتاح شد

فاز اول نیروگاه سیكل تركیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از مقامات استان افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن با بهره برداری از نیروگاه یاد شده كه به مناسبت دهه مبارك فجر انجام

فاز اول نیروگاه سیكل تركیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از مقامات استان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن با بهره برداری از نیروگاه یاد شده كه به مناسبت دهه مبارك فجر انجام شده است سالانه ٤٢٠ مگاوات برق به شبكه نیروگاهی كشور اضافه می شود.
حجم سرمایه گذاری نیروگاه سیكل تركیبی بهبهان٢٩٠میلیون یورو بوده كه از مجموع این مبلغ ، ٢٣٠ میلیون یورو توسط بانك صنعت و معدن تامین مالی شده است.
راه اندازی نیروگاه یاد شده ١٢٢ نفر اشتغال ایجاد كرده است كه از این تعداد ، ٧٥ نفر اشتغال مستقیم و ٤٧ نفر اشتغال غیر مستقیم خواهند داشت.
گفتنی است بانك صنعت و معدن با تامین مالی ٣ میلیارد و ١٣١ میلیون دلاری برای ١٣ طرح بزرگ و ٢٢ طرح مقیاس كوچك مصوب ، جاری و به بهره برداری رسیده طرح های نیروگاهی نقش راهبری در اعطای تسهیلات به این بخش از صنایع زیربنایی كشورمان داشته است.
یاد آور می شود كه این بانك با ایجاد واحد های صنعتی در استان خوزستان نقش موثری در اشتغال زایی و رفع محرومیت از این استان داشته ، بطوری كه از ابتدای سال جاری ٨ طرح صنعتی با ١٠٥ میلیارد ریال تسهیلات این بانك در استان یاد شده به بهره برداری رسیده و برای ٢٣٢ نفر اشتغال ایجاد كرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.