کد مطلب: ۳۰۳۵۴۵

باکس آفیس

هجوم دوباره غارتگر به سینماها بعد از ۸ سال

هجوم دوباره غارتگر به سینماها بعد از ۸ سال

جدیدترین فیلم «غارتگر» از این هفته روی پرده سینماها رفت و پرفروش‌ترین فیلم هفته نیز شد. «راهبه» که هفته گذشته به عنوان پرفروش‌ترین فیلم شناخته شده بود، با افت ۶۴ درصدی در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

«غارتگر» (The Predator) که جدیدترین عنوان از سری «غارتگر» است، این هفته به روی پرده سینماها رفت و با ۳۱ میلیون و ۷۳۵ هزار دلار فروش هفتگی، پرفروش‌ترین فیلم این هفته باکس آفیس شد. این فیلم علمی تخیلی چهارمین فیلم از سری «غارتگر» است که با بودجه ۸۸ میلیون دلاری ساخته شده و داستان مقابله سربازان زمینی با هیولایی به نام غارتگر است.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، «راهبه» (The Nun) که هفته گذشته به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته شناخته شده بود، این هفته با افت ۶۴ درصدی فروش مواجه شد و با ۲۳ میلیون و ۷۶۸ هزار دلار فروش هفتگی در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

رده‌های سوم و چهارم باکس آفیس این هفته را فیلم‌های در اختیار گرفتند که اولین هفته اکرانشان را پشت سر گذاشتند.

«یک لطف ساده» (A Simple Favor) فیلمی در ژانر جنایی معمایی است که در اولین هفته نمایشش، ۲۲ میلیون و ۱۶۲ هزار دلار فروش داشت و سومین فیلم پرفروش هفته شد. آنا کندریک، بلیک لایولی، هنری گلدینگ و اندرو رانلز بازیگران این فیلم به کارگردانی پل فیگ هستند. «یک لطف ساده» قصه یک مادر بلاگر به نام استفانی (آنا کندریک) را روایت می‌کند که قصد دارد بفهمد چرا دوستش، امیلی (بلیک لایولی) ناگهان ناپدید شده است.

«ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) با بازی متیو مک‌کانهی فیلم دیگری است که اولین هفته نمایشش را پشت سر گذاشت. این فیلم درام جنایی با اکران در ۲۵۰۴ سالن، ۱۲ میلیون و ۴۱۰ هزار دلار فروش داشت و چهارمین فیلم پرفروش هفته شد. علاوه بر متیو مک‌کانهی، ریچی مریت، بل پاولی، جنیفر جیسون لی و… در فیلمی که یان دمانگ کارگردانی کرده، ایفای نقش می‌کنند. «ریک پسر سفیدپوست» بر اساس داستان واقعی ریک ورش، یکی از دلالان سلاح و مواد مخدر در شهر دیترویت در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده است.

«آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) هفته گذشته رتبه اول باکس آفیس را به «راهبه» واگذار کرده بود و این هفته نیز با افت فروش ۳۴ درصدی مواجه شد و با فروش هفتگی ۱۲ میلیون و ۷۲ هزار دلار در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار گرفت.

این هفته، فیلم‌های ششم تا دهم جدول باکس آفیس همگی زیر ۱۰ میلیون دلار فروش داشتند.

فیلم درام «شکست‌ناپذیر: مسیر رستگاری» (Unbroken: Path to Redemption) در ادامه فیلم «شکست‌ناپذیر» ساخته شده و در اولین هفته اکرانش ۳ میلیون و ۲۵۵ هزار دلار فروش داشت و رتبه نهم فیلم‌های پرفروش هفته را در اختیار گرفت. این فیلم حوادث زندگی لوییس زامپرینی پس از بازگشت وی از جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

  • بیشترین فروش افتتاحیه بین فیلم‌های اکران‌شده در هفته گذشته: «غارتگر» (The Predator) با فروش ۳۱ میلیون و ۷۳۵ هزار دلار
  • بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته: ----
  • بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته: «راهبه» (The Nun) با کاهش فروش ۴۳ میلیون و ۱۰۷ هزار دلار

فیلم‌های پرفروش هفته سی و هفتم باکس آفیس، ۱۳۱ میلیون و ۷۷ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و ششم ۸ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۱۴ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.