کد مطلب: ۷۵۱۸۸۴

۱۰ برابر شدن هزینه صدور کارت سوخت

10 برابر شدن هزینه صدور کارت سوخت

هزینه کارت سوخت امروز اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت صدور کارت سوخت اعلام شد.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با وجود آنکه تاکنون بیش از دوبرابر تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم روزانه درخواست‌های جدید صدور کارت سوخت المثنی در مراکز پلیس 10+ ثبت می‌شود.

افرادی که به هر علت کارت سوخت وسیله نقلیه خود را دراختیار ندارند و یا مفقود شده، می‌توانند تقاضای خود را مبنی بر صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، 10 هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به 100 هزار تومان افزایش یافته است.

در وبسایت‌رسمی درگاه خدمات الکترونیک انتظامی در این خصوص آمده : "تعرفه این خدمت (صدور المثنی کارت سوخت) مبلغ 1,000,000 ریال (صدهزارتومان) می‌باشد که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی دریافت می‌شود."

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آخه کجای دنیا اینجوریه؟!

    • ناشناس

      سلام بازم کمه بیشتر بگیرید

  • ناشناس

    بخداکه هیچ کجای دنیااینطوری نیست انصاف وجودنداره اخه ادم به کی بگه؟

    • مرتضی

      آقا ما100 تومن تو دفتر پیشخوان دولت پرداخت کردیم
      پوقعی هم که پست آورد دم خونه دوباره هزینه90 تومن هم گرفت گفت هزینه کارت المثنی است؟؟
      کسی اطلاع داره واسه چی ۱۹۰ تومن گرفتن؟؟؟

  • حسین

    خیلی خیلی بی انصاف هستند پس از چندین ماه انتظار آدم به چه کسی شکایت کند

  • ناشناس

    من ۷ ماه پیش درخواست کارت سوخت دادم و ۱۰ هزار تومن دادم. الان که پست کارتم رو میاره گفت باید ۹۰ تومن هم نقدی بدی.

  • ناشناس

    سلام من برج ۶ درخواست کردم ده هزار تومان دادم الان بعد ازپنج ما که کارت سوختم آمده الباقی رو در خانه گرفتند یعنی ۹۰ هزار دیگه گرفتن بعد کارت تحویل دادند یعنی این کار درسته ما که راضی نیستیم

  • هادیان

    وقتی ده هزار تومن بشه صد هزار تومن افزایش صد درصد ی که نه دویست هم نه سیصد هم نه چهارصد و پانصد و ششصد و هفتصد و هشتصد هم نه نهصد هم نیست… بله افزایش هزار درصدی! به یک روز! یکباره. من ماشین صفر رو شهریور گرفتم اون موقع کارت را صادر نکردن و تاخیر گذاشتن با تاخیر بیشتر صود هزاردرصدی بیشتر!

  • قشر اسیب پذیر

    جبران کسری بوجه از جیب قشر اسیب پذیر

  • ناشناس

    سلام واقعا برای دولتی که خط قرمز ش تورم بوده و تبلیغات انتخاباتی اون جلوگیری از تورم است متاسفم با تصمیمات بدون مطالعه و یکجانبه ضربه سنگینی ب نظام وارد وارد کردید حسبی الله

  • ناشناس

    سلام واقعا برای دولتی که خط قرمز ش تورم بوده و تبلیغات انتخاباتی اون جلوگیری از تورم است متاسفم با تصمیمات بدون مطالعه و یکجانبه ضربه سنگینی ب نظام وارد وارد کردید حسبی الله بله مال دنیا چرک دست است من بازنشته تامین اجتماعی رو میگن مرفه بدون درد خب آدم دردش میگیره چی بگم ب دل بشیند متاسفم

  • ناشناس

    واقعا با این شرایط بد اقتصادی انصاف نیست که برای یک کارت سوخت 100 هزار تومن از مردم میگیرند فکر کنم کارمون بجایی گشیده بشه بگویند بابت نفس گشیدن هم باید پول بدهید