کد مطلب: ۶۱۸۴۸۶

هشدار انگلیس به کادر درمان/ واکسن نزنید اخراج می شوید!

هشدار انگلیس به کادر درمان/ واکسن نزنید اخراج می شوید!

سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس با صدور دستورالعملی به کارکنان کادر درمان هشدار داد در صورتی که واکسن نزنند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تاکنون ۶ درصد از کادر درمان انگلیس واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند و اکنون با هشدار جدی انگلستان مواجه شده‌اند.

آنطور که ایرنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل گزارش داده، بر اساس دستور العمل جدید سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس، همه کارکنان درمانی در خط اول درمان که تاکنون واکسن کرونا نزده‌اند از چهارم فوریه (۱۵ بهمن) به جلسات خصوصی فراخوانده و به آنها هشدار داده خواهد شد که در صورت نزدن واکسن اخراج می‌شوند.

این افراد تا ۳۱ ماه مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) فرصت دارند واکسن خود را بزنند و باید تا اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) هر دو دُز را زده باشند؛ یعنی دُز اول باید سوم ماه فوریه (۱۴ بهمن) تزریق شده باشد.

بر اساس این خبر، بیش از ۸۰ هزار نفر یعنی ۶ درصد نیروهای سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس واکسن نزده‌اند و بر اساس برآوردهای دولت، اجباری شدن واکسن احتمالا باعث خواهد شد ۷۳ هزار نفر نظام خدمات درمان را ترک کنند.

اتحادیه های مرتبط هشدار داده اند اگر این سیاست در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) اجرا شود تاثیر مخرب بر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، تاکنون و طی ۲ سال شیوع کرونا در این انگلیس، بیش از ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱۵۲ هزار نفر درگذشته‌اند. واکسیناسیون سراسری که ژانویه سال گذشته انجام شد، تاحدی از آمار ابتلا و مرگ و میر کاست اما با شیوع سویه بسیار مسری اومیکرون از آذر امسال، این کشور کادرشاهد افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر بوده است. انگلیس دیروز (۲۷ دی/ ۱۷ ژانویه) ۷۳ هزار و ۸۶۷ مورد ابتلا و ۸۵ نفر جان باخته، داشته است.

آخرین اخبار حوزه سیاسی و اجتماعی را می‌توانید در صفحه جامعه تجارت‎‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    و واکسن بزنید ایست قلبی میکنید و میمیرید انتخاب با شماست اخراج یا مرگ !!!!!