کد مطلب: ۲۰۰۹۹۷

هشدار پلیس برای برخورد جدی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی

هشدار پلیس برای برخورد جدی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی

جانشین پلیس راهور فاتب گفت: ماموران پلیس راهنمایی و راننندگی تهران بزرگ به‌طور 100درصد در معابر، مقاطع و میادین پایتخت حضور فعال دارند و نسبت به اعمال قانون و برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام می‌کنند.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور فاتب درخصوص حضور و عملکرد ماموران پلیس راهور با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران، اظهار داشت: همکاران ما بطور 100درصد در معابر، مقاطع و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به اعمال قانون و برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: تردد تمام خودروهای سنگین به استثنای خودروهای سوخت‌رسان و حامل مواد غذایی فاسدشدنی در سطح معابر تهران ممنوع است.

وی گفت:‌ طرح زوج و فرد با توجه آلودگی هوا از در منازل اعمال می‌شود و پلیس راهور از ادامه تردد خودروهایی که به صورت غیرمجاز در شهر تردد کنند جلوگیری کرده و ضمن اعمال قانون از ادامه تردد این دسته از خودروها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ عابدی، وضعیت تردد در معابر تهران را روان ارزیابی کرد و تصریح کرد: ماموران پلیس در مواجه با خودروهای دودزا بعد از اعمال قانون نسبت به فک پلاک و الصاق پلاک تعمیری برای اعزام به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد؛‌ همچنین برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی به طور ویژه در دستور کار بوده و در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد دوربین‌ها به صورت ساعتی خودروهای فاقد معاینه فنی را اعمال قانون و ثبت تخلف خواهند کرد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.