کد مطلب: ۱۲۷۶۵۵

واردات باقالا در سال ۹۶

واردات باقالا در سال ۹۶

شرایط واردات دانه باقالا در سال ۹۶، برای مصارف خوراکی از کشور لبنان به همراه ۵ قلم بذر به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اعلام شد. باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با ارسال نامه‌ای به به بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی شرایط قرنطینه‌ای واردات 6 محصول کشاورزی شامل دانه باقالا از لبنان، بذر مورینگا،

شرایط واردات دانه باقالا در سال ۹۶، برای مصارف خوراکی از کشور لبنان به همراه ۵ قلم بذر به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اعلام شد.

باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با ارسال نامه‌ای به به بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی شرایط قرنطینه‌ای واردات 6 محصول کشاورزی شامل دانه باقالا از لبنان، بذر مورینگا، بذر کلم از انگلستان بذر اسطوخودوس ، بذر آویشن باغی و بذر بادرنجبویه از کانادا را بر اساس درخواست‌های انجام شده برای واردات با ریسک متوسط اعلام کرد.

بر این اساس حوزه قائم‌مقام بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی نیز با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت، واردات این محصولات را با رعایت شرایط قرنطینه‌ای مذکور بالا مانع دانست.

به گزارش تسنیم،سازمان توسعه تجارت نیز بر این اساس شرایط واردات محصولات مذکور به کشور در سال 96 به سازمان های صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور و جنوب استان کرمان اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.