کد مطلب: ۶۵۰۴۱۶

واردات خودرو کی آزاد می‌شود؟

واردات خودرو کی آزاد می‌شود؟

به گفته معاون امور مجلس رئیس‌جمهور منع واردات خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام با آزادسازی واردات خودرو باید دید زمان دقیق واردات از کی آغاز می‌شود؟

به نقل از ایرنا ، «سید محمد حسینی» در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واردات خودرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال شده است، همچنین در دولت نیز بارها و بارها مطرح شده که روند فعلی این صنعت مطلوب نیست.

وی با اشاره به گلایه‌های جدی رهبر انقلاب در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخل، گفت: در این زمینه دولت به‌جد در حال فعالیت است و به‌طور قطع نظر نمایندگان مجلس نیز برایمان محترم است که چطور می‌توان از این وضعیت عبور کرد.

حسینی گفت: مباحثی همچون واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی و از آن طرف، نظارت دولت بر آن، همچنین موضوع واردات خودرو جزو مواردی است که مطرح است.

وی ادامه‌داد: باید تغییر و تحولی در این حوزه انجام شود و دولت و وزارت صمت نیز اقدامات جدی در برنامه‌هایشان طراحی کرده‌اند.

معاون امور مجلس ریئس‌جمهور تصریح‌کرد: با توجه به اینکه دولت کارهای بزرگ را در برنامه‌های خود دارد، مساله خودرو و سایر مشکلات باید به سرعت رفع شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدحرف میزنین ، یه کم عمل کنین هررروز یه چیزی میگین
    خداماروازدست شمانجات بده

  • ناشناس

    واردات خودرو راآزادکنید والسلام

  • ناشناس

    آقااین مردم هم بی تقصیرنیستن بارانت وپارتی بازی این آشغالا این دوخودروسازرومیخرن ونگه میدارن توپارکینگ خونه تاگرون بشه بفروشن به قیمت هرچه بالاتربهتروقتی ماخودمون به خودمون رحم نمیکنیم چه انتظاری ازبقیه داریداین لگنهای آشغال بی کیفیت رونخریدتااین دوخودروسازازخدابی خبرآدم بشن لااقل یه کیسه هوابرای نجات یک انسان روماشیناشون نصب کنن نه پلاستیک زباله تولیدکننده خارجی اتومبیل روبعدازنهایی شدن ازهمه لحاظ چک میکنه چون جان حیوان براش مهمه چه برسه به انسان سرتون دردآودرم ببخشید.نخریدددددددد

  • ناشناس

    اقا ملت نخریدتا همون ۳۰یا ۴۰م تومان بشه اگه واقعا نخرند.۱۰۰٪ارزون میشه

  • ناشناس

    سلام فجدانن دست هر مسعول افتاده واردات خودرو هرچه زودتر دعاگوی شما هستیم جانمون بلب رسید بیار پرکنید خودرو خارجی بزارید ماشین های ایرانی بی کیفیت رودست اینا بمونه باتشکر

  • ناشناس

    ما خودمون مقصر تمام بدبختی ها هستیم،هر چی گران تر میکنن ما بیشتر استقبال میکنیم،چارشم نخریدن،ن اینکه لکن های اینها رو بخریم تو پارکینک بزاریم تا ب هم خون و همشهری خودمون ب خدا تومن بفروشیم،
    اگ نخریم بخدا قسم پراید میشه ۳۵ تومن.

  • ناشناس

    واردات خودرو آزاد گردد

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه هرکسی رو که جلو واردات خودرو رو میگیره

  • ناشناس

    چگونه خودروارزان شد! که هرروز خودرو گران وگرانتر می‌شود! آیا کسی نیست بتواند جلوی این کار را بگیرد

  • ناشناس

    لطفا جلوی واردات خودرو را آزاد کنید مردم رو اینقدر زجر ندین