کد مطلب: ۳۳۱۴۲۰

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک کودک در گفتگو با تجارت‌نیوز:

واردات شیرخشک همچنان ممنوع است

واردات شیرخشک همچنان ممنوع است

در چند روز گذشته برخی از آزادسازی واردات شیرخشک خبر دادند و این در حالی است که رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک کودک، ضمن رد آزاد شدن واردات شیرخشک نوزاد اعلام کرد که خبر مربوط به اجازه واردات یکی از مواد اولیه مورد نیاز این انجمن بوده که به اشتباه مفهوم دیگری از سوی رسانه‌ها منعکس شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در روزهای اخیر خبری منتشر شد که «در جلسه‌ای با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان استاندارد و معاونین وزرا در محل گمرک شهریار (تهران)، بدون حضور وزیر جهاد کشاورزی، اعمال ممنوعیت وزارت جهادکشاورزی برای واردات ماده اولیه شیرخشک نوزاد (شیرخشک بدون چربی با ویژگی‌های خاص) به منظور جلوگیری از آنچه کمبود احتمالی و جلوگیری از نگرانی‌های کمبود و تامین ایمنی سلامت جامعه خوانده شده، برداشته شد.»

در همین حال رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک کودک ضمن رد خبر آزادسازی واردات شیرخشک نوزاد به تجارت‌نیوز گفت: آزادسازی واردات شیرخشک مربوط به اجازه واردات یکی از مواد اولیه مورد نیاز این انجمن بوده که به اشتباه مفهوم دیگری در رسانه‌های جمعی منعکس شده است.

واردات شیرخشک

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک می‌گوید: هم‌اکنون میزان مصرف شیرخشک نوزاد به تعادل رسیده و تقاضای مردم فروکش کرده است.

تقاضا برای شیرخشک فروکش کرد

هانی تحویل‌زاده با اشاره به میزان مصرف شیرخشک کودکان در کشور اظهار کرد: هم‌اکنون میزان مصرف شیرخشک نوزاد به تعادل رسیده است.در حقیقت نگرانی و تقاضای مردم در زمینه شیرخشک فروکش کرده است.

او درباره این پرسش که آیا هم اکنون مشکلی در تامین شیرخشک کودکان وجود دارد یا خیر؟ پاسخ داد: هم‌اکنون مشکلی در زمینه تامین نیاز مردم وجود ندارد. بنابراین هیچ نگرانی نباید در این حوزه باشد؛ چرا که خوشبختانه تولید شیرخشک بدون وقفه در حال انجام است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.